پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۰۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷
غلامرضا شریعتی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان اظهار داشت: بنا شد تا تیرماه هر دو هفته یک‌بار جلسه شورای آموزش و پرورش را تشکیل دهیم و یک جلسه آن خاص مسئله ارتقا کنکور باشد تا در حد بضاعت خود نتایج بهتری را کسب کنیم.

شعار سال: وی با اشاره به اینکه بنا شد کمیته پشتیبانی کنکور تشکیل شود، افزود: مسئول پشتیبانی مالی کنکور باید به امر کنکور اهتمام بورزد همه برای ارتقا کنکور خوزستان ضروری است تمام امکانات موجود را به خدمت بگیرند همچنین استانداری استان متعهد شده که هزینه‌های مورد نیاز را تامین کند.

استاندار خوزستان گفت: با توجه به اقداماتی که در این سال‌ها صورت گرفته سبب شده وضعیت خوزستان در کنکور ارتقا پیدا کند و خوزستان در سال 95 رتبه 19 کنکور را به خود اختصاص داد و ارتقا رتبه از 27 در سال 92 به رتبه 19 در سال 95 تنها با اهتمام و برنامه‌ریزی توانسته پله‌های ترقی را طی کند.

وی با بیان اینکه ارتقا بیشتر کنکور سخت‌تر است و تلاش زیادی را می‌طلبد، تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌ها به عنوان روسای شورای آموزش و پرورش در راس مسئله ارتقا کنکور تلاش کنند و در شهرستانه‌ها نیز شورای آموزش و پرورش هر دو هفته یک‌بار تشکیل شود.

شریعتی بیان کرد: شهرداران، نفت، پتروشیمی، فولاد و سازمان آب و برق با توجه به امکاناتی که دارند باید به طور ویژه برای ارتقا کنکور آموزش و پرورش را حمایت کنند و همه دستگاه‌های اجرایی برای ارتقا رتبه کنکور بسیج شوند.

وی ادامه داد: سیستم تشویقی نیز برای روسای آموزش و پرورش و فرمانداران شهرستان‌هایی که رتبه اول تا پنجم کنکور را کسب کنند، در نظر گرفته شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب: 1370800: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
از بین 31 استان، رتبه خوبی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین