پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۱۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
فرماندار ویژه طبس از پایان یافتن پروژه سالن هزار و ۲۰۰ نفره طبس خبر داد و گفت: این پروژه تا ۱۵ اردیبهشت به بهره برداری میرسد و مسابقات جام رمضان در این سالن برگزار خواهد شد.

شعار سال: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در جلسه شورای ورزش شهرستان طبس گفت: هدف دولت در این زمینه این است که شرایط خوبی به ویژه برای جوانان فراهم کند.

محمد اسماعیل افضل پور افزود: جوانان طیف وسیعی از مقوله ورزش را تشکیل میدهد که تحت پوشش خدمات و فعالیت های ما قرار میگیرند.

وی با بیان اینکه طبس از شهرستان های مهم استان است گفت: این شهر سابقه طولانی در ورزش دارد که هم اکنون آقایان و خانم ها فعالیت خوبی دارند و از ۴۸ هیات ورزشی ۲۶ هیات ورزشی فعال است که باید در این زمینه فعالیت بیشتری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در شهر طبس سرانه اماکن ورزشی خوب و به سرانه کشوری نزدیک است که باید آن را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در استان بیش از ۸۰ درصد پروژه نیمه تمام ورزشی داریم و باید تلاش کنیم به بهره برداری برسانیم که موجب توسعه و جهش خوبی شود.

افضل پور گفت: امروز بازدیدی از پروژه های مجموعه ورزشی زغالسنگ طبس و سالن هزار و ۲۰۰ نفری طبس داشتیم که تا حد زیادی پیشرفت کرده که این سالن بخش داخلی و انشعاب آب و گاز آن مانده است.

وی تاکید کرد: ورزش امکانات و بودجه خیلی زیادی میخواهد که با بودجه های محدود دولتی برطرف نخواهد شد و باید به سمت اعتبارهای غیردولتی برویم.

افضل پور ادامه داد: آقای امیرحسنخانی پیگیری های زیادی دارند و ما هم سعی در کمک بیشتر برای هیات های ورزشی داریم.

وی بیان کرد: اولویت بندی نیازها کار اساسی است و نباید جزیره ای کار کنیم زیرا ممکن است موجب موازی کاری شود و اولویت ها در نظر گرفته نشود.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین ورزشی به تازگی در استان تشکیل شده افزود: نیازها را شناسایی کنید تا از طریق این مجمع پیگیری و اعتبار لازم جذب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: با توجه به پروژه های نیمه تمام استان در حال حاضر امکان احداث سالن ورزشی خاص بانوان را نداریم.

معاون مدیرکل ورزش جوانان استان نیز در این جلسه گفت: جای شورای ورزش در شهرستان طبس خالی بود که باید در این شورا وحدت رویه داشته باشیم.

وی افزود: در استان تفاهم نامه ای با سپاه انصارالرضا(ع) و آموزش و پرورش داشتیم که در زمینه زیرساخت ها، اعتبارات و مربیان کارهای مشترک انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این ظرفیت در طبس به مراتب بیشتر از استان است به دلیل زیرساخت هایی مانند خط هوایی و ریلی که در اینجا وجود دارد و باید برنامه ریزی شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در این جلسه اظهار کرد: بالغ بر ۲۷ شرکت معتبر داریم که اگر هر کدام در یک رشته تیم داری کنند میتوانیم لیگ های خوبی داشته باشیم.

سیدمهدی طلائی مقدم همچنین به مشارکت و هماهنگی بخش های خصوصی در ورزش و همچنین اتمام پروژه ای نیمه تمام ورزشی تاکید کرد.

مقام عالی دولت همچنین در صورت اعتبار قول در اولویت قرار گرفتن پروژه های ورزشی دیهوک و عشق آباد را از مدیرکل ورزش استان گرفت.

وی از پایان یافتن پروژه سالن هزار و ۲۰۰ نفره طبس خبر داد و گفت: این پروژه تا ۱۵ اردیبهشت به بهره برداری میرسد و مسابقات جام رمضان در این سالن برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان طبس از کلنگ زنی پروژه ورزشی دیگر خبر داد و گفت: همزمان با پنج اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس کلنگ مجتمع ورزش های ساحلی به زمین زده خواهد شد.

طلائی مقدم گفت: از اداره کل راه آهن شرق، شرکت زغالسنگ و ایمیدرو انتظار ویژه برای مشارکت در طرح های ورزشی داریم.

وی همچنین به تحقق اردوهای تیم ملی در صورت فراهم بودن شرایط اشاره کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی طبس، تاریخ 16 فروردین 96، کد مطلب: 41862: www.tabasnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین