پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه اعلام کرد: ثبت نام 885 نفر از داوطلبان حضور در شورای اسلامی شهر و روستا در تربت حیدریه نهایی شد.

شعار سال: مهدی ناصری اظهار کرد: ثبت نام 885 داوطلب مرد و زن حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تربت حیدریه قطعی شده که از این تعداد 122 نفر متعلق به شهرهای تربت حیدریه، کدکن، رباط سنگ و بایگ می باشد.

مهدی ناصری گفت: از ابن تعداد 91 نفر در حوزه شهر تربت حیدریه و 31 نفر در شهرهای کدکن، رباط سنگ و بایگ ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه تمام روستاهای این شهرستان به حد نصاب ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی رسیده، تعداد داوطلبان حضور در شورای اسلامی روستاها را 763 نفر عنوان کرد.

ناصری اذعان کرد: اعضای اصلی شورای شهر تربت حیدریه برای انتخابات آینده 7 نفر و شهرهای کدکن، رباط سنگ و بایگ هر کدام 5 نفر خواهد بود.

وی بیان داشت: در این دور از انتخابات روستاهای بخش مرکزی با 335 نفر، جلگه رخ 274، کدکن93 و بایگ61 نفر به ترتیب بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه گفت: از روز دوشنبه ۳۰ اسفند تا ۶ فروردینجاریثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراها در فرمانداری و بخشداری‌های مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ تا پاسی از شب گذشته انجام گرفت

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری در روز ۲۹ اردیبهشت ۹۶ برگزار می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ 7 فروردین 96، کد مطلب: 1071446: www.dana.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین