پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
در برنامه زنده تلوزیونی اشاره از شبکه استان خراسان رضوی عنوان گردید: 10سال از افتتاح گود باستانی مه ولات گذشت و تنها یک ساختمان نیمه کار برجای مانده که مضلومانه رها شده است.

شعار سال: ۱۰سال گذشت و همچنان مردم شهرستان مه ولات چشم انتظار افتتاح و بهره برداری از گود باستانی شهرستان هستند و گویا خبرهای خوشی در راه است تا کام تلخ مردم مه ولات را پس از این انتظار طولانی شیرین کند.
رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی شهرستان مه ولات اظهار کرد: ۱۰ سال پیش کلنگ افتتاح گود باستانی مه ولات به زمین خود تا نور امیدی در جامعه ورزشی شهرستان روشن شود ولی کور سوی امید ما جشن تولد تلخ ۱۰ ساله خود را در سایه کم توجهی و بی مهری مسئولین جشن گرفته است.
وی افزود: هر سال به ما می گویند بودجه می آید و این ساختمان نیمه کار که نام گود باستانی را با خود یدک می کشد جان خواهد گرفت و آباد می شود ولی همچنان خبری نیست و ما در اندر خم یک کوچه هستیم.
محمدرضا فیض تصریح کرد: سال گذشته با حضور استاندار محترم مبلغ ۱ میلیارد ریال برای پروژه مذکور اعتبار تخصیص داده شد ولی مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال آن اجرایی شد که در عمل دردی را دوا نکرد.
رئیس هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی مه ولات خاطر نشان کرد: بعد از چند روز مجدد روال کار متوقف شد و وقتی جویایی کار شدیم گفتند قرار است بودجه سال آینده هم بیاید و در آن موقع کار را دوباره شروع کنیم.
وی بیان داشت: امیدواریم این قول هایی که مسئولین می دهند عملی شود و برای جامعه ورزشی شهرستان سوال است که انتظار کی به سر خواهد رسید و ما می توانیم از این گود باستانی استفاده کنیم.
فرماندار شهرستان مه ولات شب گذشته در برنامه زنده تلوزیونی اشاره در توضیح پروژه مذکور افزود: عملیات اجرایی گود باستانی مه ولات از سال ۸۹ آغاز شده و تاکنون مبلغ ۲میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال برای پروژه هزینه شده است.
مسعود رنجبر افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه ۵۰درصد می باشد و مبلغ ۱ میلیارد ریال اعتبار از تملک داریی هابرای افتتاح گود باستانی در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: در شهرستان مه ولات ۸ سالن ورزشی و ۲ استخر دایر بوده و سرانه ورزشی شهرستان ۱ متر و ۶۸ صدم متر مربع می باشد که این مقدار ۳ برابر سرانه ورزشی استان است.
وی افزود: یکی از مشکلات جامعه ورزشی شهرستان کف پوش سالن ورزشی پوریای ولی می باشد که از ۲۵ سال قبل تعویض نشده است و در این خصوص مکاتباتی با مدیرکل تربیت بدنی و امور جوانان استان انجام شده است تا در خصوص رفع این مشکل اعتبارات لازم تخصیص داده شود.
فرماندار شهرستان مه ولات خاطر نشان کرد: امیدواریم در صورت تخصیص اعتبار طی دوسال آینده گود باستانی شهرستان مه ولات افتتاح و به بهره برداری برسد.
یادآور می شود شب گذشته برنامه زنده تلوزیونی اشاره از شبکه استان خراسان رضوی با حضور مسعود رنجبر فرماندار شهرستان مه ولات با موضوع بررسی مشکلات شهرستان برگزار گردید.




با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی سیمای مه ولات، تاریخ 16 دی 95، کد مطلب: 15176: www.simayemahvelat.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین