پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۸۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ارزش ریالی تخلفات صنفی کشف‌شده در استان را در سال ۹۵ رقمی بالغ‌بر ۲۶۱۵ میـلیـارد ریال عنوان کرد و گفت: از این تعداد هزار و۱۵۳ مورد پرونده تخلف برای نانوایان به ارزش ۷ میلیارد ریال تشکیل‌شده است.

شعار سال: احمد ذاکری ارزش ریالی تخلفات صنفی کشف‌شده در استان را طی سال 95 رقمی بالغ‌بر 2هـزار و 615 میـلیـارد و12 میلیـون و 235 هـزار ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا 8 هزار و 711 پرونده با موضوعات گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم صدور فاکتور، کم‌فروشی و تقلب، کشف کالای قاچاق و نداشتن پروانه کسب جهت رسیدگی و صدور حکم قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اجرای طرح کنترل نانوایی‌ها و کارخانه‌های آرد استان افزود: بازرسان این سازمان بازرسی‌های خود را از نانوایی‌ها از ساعت 5:30 صبح آغاز و با نانوایی‌های متخلف که اقدام به تولید نان بی‌کیفیت، فروش خارج از شبکه آرد، مصرف جوش‌شیرین، کم‌فروشی در نان و.. می‌کنند برخورد قانونی به عمل‌آورده است.

وی بابیان اینکه در سال 95 تعداد 13 هزار و 905 مورد بازرسی به‌عمل‌آمده است خاطرنشان کرد: از این تعداد هزار و 153 مورد پرونده تخلف برای نانوایان به ارزش 7 میلیارد و 110 میلیون ریال تشکیل‌شده است.

ذاکری از کشفیات مرتبط با سوخت با بازرسی‌های به‌عمل‌آمده خبر داد و گفت: در 2 هزار و978 بازرسی از 141 جایگاه‌های سوخت، 909 بازرسی تعویض روغن‌موتور، هزار و 218 لوازم‌یدکی فروشی‌ها و 710 مورد حمل‌ونقل 209 پرونده تخلف به ارزش 2 میلیارد و 298 میلیون و 318 هزار ریال تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم همچنین از نظارت بر وضعیت توزیع میوه استان خبر داد و عنوان کرد: در این خصوص نیز همانند موضوع نظارت برنان، بازرسی از میادین میوه و تره‌بار از ساعت 5:30 صبح صورت گرفته است.

به گفته وی، این سازمان بر نحوه توزیع سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید، که توسط سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی استان از تاریخ 19 اسفندماه سال گذشته آغازشده نیز نظارت کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ 21 فروردین 96، کد مطلب: 1375328: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
چندتا از این ها دانه درشت هستند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین