پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹
قاضی عربستانی گروه تروریستی داعش با صدور فتوای شیطانی دیگر، این بار خواستار کشتار کودکان مبتلا به سندروم داون شده است.

شعار سال:به نقل از تارنمای "چشم موصل"، طبق اسناد منتشر شده جدید که مرگ و میر مشکوک کودکان مبتلا به سندروم داون و ناهنجاری های مادرزادی را نشان می دهد، صدور فتوای شفاهی جدید از سوی هیئت شرعی گروه تروریستی داعش مبنی بر قتل عام کودکان با معلولیت ذهنی تایید شده است.

فتوای جدید داعش برای کشتن کودکان با معلولیت ذهنی + عکس


بنابر این گزارش، این فتوا از سوی یکی از قضات شناخته شده داعشی بنام "ابوسعید الجزراوی" که اصلیتی عربستانی دارد صادر شده است.

فتوای جدید داعش برای کشتن کودکان با معلولیت ذهنی + عکس
در ادامه این گزارش آمده است: این داده ها نشان می دهد که بیشتر کودکان معلول از پدری خارجی و مادری عراقی یا سوریه ای بوده اند. تاکنون بیش از 38 مورد از مرگ کودکان سه ماهه و کمتر ثبت شده است. طبق شواهد، این نوزادان بر اثر خفگی یا تزریق آمپول هوا در موصل و نقاطی از سوریه به قتل رسیده اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان,تاریخ انتشار 23 آذر 1394,کد مطلب: 109126

www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
0
0
اگر این کودکان در ایران به دنیا می آمدند هم سرنوشتشان بهتر از این نمی شد. به نظرم باید این فتوی را برای کودکان معصوم معلول ذهنی ایران هم داد تا بلکه این کودکان سریع تر از این نابسامانی ها نجات پیدا کنند، نه اینکه مورد تجاوز و ظلم قرار بگیرند، واقعا وضعیت مراکز نگهداری از این کودکان و البته افراد غیر متخصصی که در این مراکز به عنوان پرستار و بهیار کار می کنند اسف بار است؛ کاش کودکان معلول ما را هم می کشتند ولی در این مراکز نگهداری نمی شدند...
مدیر پایگاه سلام
اینکه مراکز نگهداری از معلولین در کشور ما ، کمبودهایی را دارند را بعنوان یک واقعیت پذیرا هستیم. ولی هیچ کجای دین مبین اسلام، دستور به کشتن معلولین (حتی با شدت معلولیت بالا) نداده است . ما نیز حق نداریم احساسی تصمیم گیری کنیم.
متاسفانه جوجه های سیاه(داعش)،برخلاف اسم و رسم منصوب به خود، حتی اعتقادی به سنت رسول الله نیز ندارندیشتری.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین