پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۰۱۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
وزیر راه و شهرسازی گفت: تکمیل تونل محرم در محور کازرون - بوشهر نیازمند 140 میلیارد تومان اعتبار است.

شعارسال: عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، در بازدید از تونل در حال ساخت محرم در جاده کازرون بوشهر گفت: تکمیل عملیات حفاری تونل 2 هزار و 300 متری محرم در محور کازرون بوشهر نیازمند 140 میلیارد تومان اعتبار است.

آخوندی با بیان اینکه این تونل از پروژه های مهم راه سازی استان فارس است که اجرای آن نقش مهمی در اجرای سیاست های پدافند غیرعامل و همچنین کوتاه شدن مسیر تردد جاده ای دارد، افزود: تلاش بر این است که اعتبارات بیشتری به این طرح اختصاص یابد تا روند ساخت این تونل شتاب گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کازرون نیز ادامه داد: طول محور شامل تونل محرم در مسیر کازرون بوشهر 22 کیلومتر است واز سال 85 این محور عملیات آن شروع شده است.

محمدرضا نیکوئی با بیان اینکه تاکنون هفت میلیارد تومان تنها برای احداث 600 متر تونل محرم واقع در این محور هزینه شده است، اظهار داشت: با اتمام این محور مسیر شیراز به بوشهر 20 کیلومتر کوتاه تر می کند.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به کازرون از پل بالاده که در سیل اواخر بهمن ماه امسال بر اثر طغیان رودخانه تخریب شده بود بازدید کرد.

آخوندی در بازدید خود تصریح کرد: برای نوسازی این پل کارشناسان سه طرح تهیه کرده اند که پس از بررسی با توجه به اینکه این پل سومین بار است که تخریب می شود از بهترین طرح ارائه شده برای نوسازی این پل استفاده خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:1اردیبهشت 1396، کدخبر: 6056415: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین