پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۵۰۸
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تقی دژاکام یکی از روزنامه نگاران باسابقه کشورمان تصویری از دیدار هنرمندان و اهالی رسانه با رهبر انقلاب در اوایل دهه 80 را منتشر کرد و نوشت: «گاهی بعضی لحظات در تمام زندگی تو تکرار نمی شوند. برای من یکی از ماندگارترین لحظات، روزی بود که به همراه تنی چند از هنرمندان سینما و موسیقی خدمت رهبر عزیز انقلاب رسیدم.
شعار سال: در میان همه لحظات این دیدار هم، آن دم که بر همان دستی که در حادثه ترور مسجد ابوذر، صدمه دیده بوسه جانانه ای زدم، در ذائقه ام شیرین ترین مانده است.

در پایان این دیدار، یکی از هنرمندان از آقا خواست که عکسی به یادگار بگیریم و آقا با لبخندی موافقت کردند.

چند وقت بعد دیدم دم نگهبانی کیهان، کسی مرا می خواند. پایین که رفتم دیدم این عکس در پاکتی برای من هم مثل بقیه حاضران در این جلسه ارسال شده است».

در تصویر داریوش ارجمند، مهدی فخیم‌زاده، داریوش کاردان، رضا ایرانمنش، سیدجواد هاشمی، محمود گبرلو، نادر طالب زاده، منوچهر محمدی، حسام الدین سراج، اکبر نبوی، حبیب الله کاسه ساز، سید حمید شریفی (نقاش و گرافیست) و محمدحسین نیرومند دیده می شوند.


با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی مغرب پرس، تاریخ انتشار: 29 دی 1394، کد مطلب: 4313، www.maghrebpress.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین