پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
پدر شهید احمدی روشن شب گذشته در مسجد جامع صومعه سرا با اشاره به نارضایتی ها از عملکرد دولت گفت: جای تاسف است عده ای از نمایندگان ویلچری از کسانی دفاع می کنند که از نظر سیاسی برای ملت مرده اند
شعار سال: رحیم احمدی روشن، پدر شهید هسته ای کشورمان، مصطفی احمدی روشن، شب گذشته (۲۰اردیبهشت) در مراسم برجام آغاز با فرجام انرژی هسته‌ای در مسجد جامع این شهرستان اظهار داشت: جهان ما را به عنوان یک کشور صنعت هسته‌ای می‌شناسند که برای استکبار جهانی غیر قابل هضم است.

وی افزود: برای آمریکا مشکل است بپذیرد زمانی در همه زمینه‌ها، آقای ما بود و ما به عنوان نوکر برای آنها بودیم و برای سروری بر ما حق توحش می‌گرفتند، این کشور به یک آن صنعت هسته‌ای داشته باشد.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه استکبار در صدد بود تا جلوی ما را در این راه بگیرد و از حرکت هسته‌‌ای جلوگیری کند، گفت: استکبار برای اینکه جلوی صنعت هسته‌ای ما را بگیرد، باید کسانی را از جنس خود ما به جان کشورمان می‌انداخت.

احمدی‌روشن با بیان اینکه استکبار سال ۸۲ تا ۸۴ کسانی را به جان مردم ایران انداخت که از جنس خود ملت بودند که دولت اصلاحات بود، تصریح کرد: در رأس شورای عالی امنیت ملی ایران، حسن روحانی رئیس شد.

وی با اشاره به صحبت‌های روحانی که؛ باید چرخ سانتریفیوژهایمان در برابر چرخ اقتصاد بگردد و اگر غیر این باشد سانتریفیوژ بدرد ما نمی‌خورد و تعداد زیاد آن برای ما افتخار به همراه ندارد، خاطرنشان کرد: امروز هم روحانی می‌گوید؛ هر چه برد موشک های ما بیشتر شود باعث آرمان های ایران نمی شود.

پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به اینکه رئیس جمهور کنونی ایران، در بین مردم می‌گوید علت تحریم ها صنعت هسته ای ما است، اظهار داشت: در مذاکره قرار شد ایران اورانیم غنی نشده به آنها دهد و غنی شده ۳٫۵درصد پس بگیریم.

احمدی‌روشن با بیان اینکه قرار داد مذکور را نوشتند اما استکبار به آن عمل نکرد، افزود: کار به جایی رسید که مقام معظم رهبری همین فریادهای را که بر سر دولت کشیدند، همان موقع هم این سخنان را فرموده بودند که دشمن کلاه بردار و دبه کن است.

وی با بیان اینکه در سال ۸۴ در دوره اصلاحات، رهبر معظم انقلاب و مردم دلسوز این دیار به این نتیجه رسیدند که از پیمان سعدآباد آبی برای ما گرم نشده است، گفت: آقا دستور دادند کسانی که سبب مهرو موم شدن سایت هسته ای شدند و دوربین های مدار بسته تعبیه کردند آنها مجبورند بروند و قفل و بندها را به زمین بکوبند و دانشمندان شروع به کار و عقب افتادگی های صنعت هسته ای را جبران کنند.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه فرزندان ما احساس کردند که باید خاکریزی در برابر استکبار جهانی ابداع کنند، تصریح کرد: این خاکریز، خاکریز جنگ نرم بود و جنگ سخت نبود، سرابازن و سرداران این جبهه را دانشمندان هسته ای ما تشکیل می دادند.

احمدی روشن خاطرنشان کرد: ما در غنی سازی ۳٫۵ درصد و ۵ درصد و نهایتا ۲۰ درصد به دنیا معرفی شدیم، سخترین جای صنعت هسته ای ما جاییست که در غنی سازی ۲۰ درصدی موففق شویم و در دنیا ما را معرفی می کنند که این کار افتاد.

وی با بیان اینکه استکبار از تهدیدها و تحریم ها مایوس شده بودند و اقدام به مذاکره کردند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها فرمودند به مذاکرات خوشبین نیستیم و دغدغه داریم و این دشمن همان دشمن همیشگی است.

پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به قرارداد ژنو، افزود: بعد از ان جمع شدند و از طرف بنیاد شهید کل امدند خانواده های هسته ای را جمع کردند و دیدار روحانی بردند، پای سند خیانت آنهارا خانواده شهدای هسته ای مهر کردند.

احمدی روشن با اشاره به اینکه دولت هر کاری کرد که خانواده شهید احمدی روشن را در این پازل پاس دهند، اما نتوانستند، گفت: بعد از آن قرار داد هیچگونه تحریمی برداشته نشد و در سایت هسته ای را بستند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۳ هزار از دستگاه های سانتریفیوژها به گونه ای از مدار خارج کردند که دیگر بدرد ملت نمی خورد، تصریح کرد: خیانت بعدی این بود که ما حدود ۱۱ تن اورانیوم غنی شده ۳٫۵درصد داشتیم، که دولت به یکباره ۱۰ تن و ۷۰۰کیلوگرم اورانیوم غنی شده ۳٫۵درصد را که حاصل دست رنج ۱۱ سال دانشمندان بود، تقدیم دشمن کردند و اسمش را تبادل کالا گذاشتند.

پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به اینکه ما حدود ۴۵۰ کیلوگرم اورانیوم غنی شده ۲۰ درصد داشتیم که بیشتر فرزندان ما را بخاطر همین غنی سازی ۲۰ درصد به شهادت رساندند، خاطرنشان کرد: ۴۵۰ کیلوگرم اورانیوم ۲۰ درصد که باعث می شد دست ما پیش دشمن دروغگو پر باشد و آنها را مجبور به مذاکره کردند، اکسید کردند.

جای تاسف است عده ای از نمایندگان ویلچری از کسانی دفاع می کنند که از نظر سیاسی برای ملت مرده اند

احمدی روشن با بیان اینکه جای تاسف است عده از نمایندگان مجلس با ویلچر جلوی ملت ظاهر می شوند و از کسانی دفاع می کنند که از نظر سیاسی برای ملت مرده اند و به درک واصل شدند، اظهار داشت: برخی نمایندگان پر توان و دلسوز مملکت برای جریان برجام تا مرحله تا حد مرگ پیش رفتند.

وی با بیان اینکه در زمان برجام رئیس مجلس در عرض ۲۰ دقیقه جریان برجام نافرجام را در هم پیچید و تمکین استکبار جهانی کرد، افزود: سبب شرم است که به برخی از افراد عنوان رئیس مجلس و نماینده مجلس داده می شود.

پدر شهید احمدی‌روشن با بیان اینکه مردم باید خائنین و خدمتگذاران را بشناسند، گفت: روحانی و جهانگیری در چند روز اخیر اعلام کردند که ما دانشمندان هسته ای را از کار برکنار نکردیم در صورتی که در چشم ۸۰میلیون نفر نگاه کردند و دروغ گفتند.

وی خاطرنشان کرد: مردم برای اینکه ثابت کنند پشتیبان رهبری و نظام و انقلاب هستند در راهپیمایی ها حضور با شکوه داشتند و باز هم در انتخابات حضور خود را باشکوه تر از دیگر سالها انشان خواهند داد.

پدر شهید احمدی‌روشن اظهار داشت: اگر ملت می خواهند استقلال داشته باشند و دستشان در جیب خودشان باشد و حق توحش به استکبار جهانی ندهند، باید یک فرد اصلح را انتخاب کنند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی واران نیوز، تاریخ انتشار: 21 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 54345، www.varannews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارزو
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
کی میخوان دشمنی امریکا با این مرز و بوم رو باور کنن؟هر چقد جلو امریکا کوتاه اومدیم پررو تر شد و هرچقد که جلو رفتیم عقب تر کشید.
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین