پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و نماینده وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان، قرارداد همکاری جهت معالجه بیماران معرفی شده از کشور آذربایجان در مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی را امضا کردند.

شعار سال: دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی روز پنجشنبه در مراسم امضای قرارداد، گفت: امضای این قرارداد افتخاری برای سازمان جهاددانشگاهی است که توانسته ظرفیت‌های لازم جهت ارائه خدمت های پزشکی را در استان و منطقه فراهم کند.
وی افزود: از جمله فعالیت های مرکز درمان ناباروری آذربایجان وابسته به این سازمان، بررسی نیازهای علمی منطقه و کشور است که در این زمینه اقدام به هدف‌گذاری‌های علمی و پژوهشی کرده است .
محسنی ادامه داد: مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی با هدف رفع خلا‌های موجود در حوزه‌ درمان ناباروری در کشور و کمک به زوج‌های نابارور منطقه شمال غرب کشور و کاهش هزینه‌ رفت و آمد به شهرهای مرکزی و پایتخت، از سال 1390 فعالیت خود را آغاز و با توجه به توسعه‌ علمی و پژوهشی، این مرکز توانایی ارائه خدمت به بیماران دیگر کشورهای همجوار را نیز دارد .
وی خاطرنشان کرد: این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات به روز و پیشرفته و کادر مجرب در بخش‌های مختلف ژنتیک، کلینیک مردان، زنان، زایمان و مامایی، ارولوژی آزمایشگاه جنین‌شناسی، خدمات تخصصی در حوزه‌ درمان ناباروری به زوجین نابارور ارائه می‌دهد .
رئیس جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به عقد قرارداد همکاری بین وزارت بهداشت جمهوری آذربایجان اظهار کرد: به موجب این قرارداد، بیمارانی که مشکلات ناباروری دارند، با معرفی وزارت بهداشت کشور جمهوری آذربایجان به مرکز درمان ناباوری آذربایجان مراجعه و خدمات پزشکی دریافت می‌کنند .
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جمعیت جمهوری آذربایجان 12 میلیون نفر است و اگر با استان خودمان مقایسه کنیم که جمعیت سه میلیون نفری دارد، پیش بینی می کنیم شاهد تعداد چشمگیری از مراجعان باشیم که در رونق توریسم درمانی و همچنین اشتغال استان موثر است.
به گفته وی اعتبار این قرارداد به مدت یک سال از تاریخ عقد قرارداد بوده و با توافق طرفین قرارداد قابل تمدید می‌باشد.
محسنی گفت: امضای این سند همکاری فصل جدیدی برای تعامل گسترده سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی و وزارت بهداشت کشور جمهوری آذربایجان، جهت همکاری‌های علمی و درمانی گشوده است .
نماینده وزارت بهداشت کشور جمهوری آذربایجان نیز در مراسم امضای این قرارداد بر ضرورت همکاری‌های پزشکی و درمانی تاکید کرد و گفت: در سال‌های گذشته بیماران بسیاری از جمهوری آذربایجان به آذربایجان‌شرقی سفر می‌کردند ولی با توجه به بروز برخی مشکلات از آمار مراجعات آنها کاسته شد .
محمد حسن جاملو با اشاره به توانمندی مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی ابراز امیدواری کرد این مرکز بتواند پذیرای زوج‌های نابارور از کشور جمهوری آذربایجان باشد و آمار مراجعان آذربایجانی به استان آذربایجان شرقی نیز افزایش یابد.
جمهوری آذربایجان از طریق رودخانه مرزی ارس با آذربایجان شرقی مرز مشترک دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 96، کد مطلب: 82525325: www.irna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
0
با تفاهم نامه که کار درست نمی شود، باید تلاش کرد و عمل نمود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین