پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۹۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:کرامت مردم با کار و برنامه ریزی مناسب برای سازندگی کشور محقق می شود که از نظر عده ای کرامت مردم یعنی اینکه به آنها صدقه داد.
شعارسال: محمود صادقی سه شنبه شب در جمع هواداران دکتر حسن روحانی در قزوین افزود:کسانی که شعار دولت کار و کرامت می دهند دیدگاهشان نسبت به کرامت با کرامت انسانی فرق دارد و کرامت از نظر آنها دادن صدقه دادن به مردم است در حالی باید برای کشور برنامه های بلندمدت داشت.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم سعی نکرده که براساس مقتضیات با کرامت انسان ها برخورد کند و از فقرا و محرومان برای خرید رای، سوء استفاده کند.

وی گفت: امروز کسانی که در کارنامه خود نشان داده اند حقوق ملت را باور ندارند از کارت ملی ایرانی حرف می زنند،کسی باید این حرف را بزند که بین ملت و بین زن و مرد خط کشی نکند و قائل به حقوق انسانی برای همه مردم باشد.

صادقی بیان کرد: نباید از هیچ دولتی انتظار معجزه داشت و هر کسی برای رسیدن به رای مردم وعده معجزه دهد به نوعی عوام فریبی می کند.

صادقی گفت: باید بار دیگر مردم با حضور پرشور خود ، چهارم خرداد 92 و دوم خرداد 76 را تکرار کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ارکان نظام مستقیم یا غیرمستقیم با نظر مردم برگزیده می شود و مشروعیت پیدا می کند و افتخار نظام جمهوری اسلامی بر این است که امور کشور باید با اتکا به آرای عمومی پیش برود.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم رویکرد سیاسی کشور را برمی گزینند به عنوان نمونه مردم در سال 92 دیدگاهی را که تعامل با دنیا و دیدگاه اعتدالی داشت را برگزیدند.

صادقی با تشریح وضعیت کشور در دوره تحریم ها،گفت: پیش از این دولت کشور در شرایط نامناسبی قرار داشت و ما در آستانه یک جنگ تمام عیار با دشمنان بودیم اما با درایت مقام معظم رهبری، هوشمندی مردم و تلاش دولت از این وضعیت خارج شدیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با امضای توافق هسته ای، کشور از یک مسیر هولناک و هرج و مرج نجات پیدا کرد هرچند که دولت گذشته آنقدر مشکل به بار آورده که دولت کنونی تا مدتها درگیر آنها بوده و همچنان هست.

صادقی با بیان اینکه رساندنتورم به زیر 10 درصد از دستاوردهای مهم دولت یازدهم است گفت: در آن زمان تورم لجام گسیخته و بالای 40 درصد به کشور تحمیل شده بود اما دولت یازدهم توانست این تورم فزاینده را مهار و تورم را تک رقی کند.

وی افزود: در زمان دولت یازدهم دانشگاه‌ها تا حد زیادی از فضای امنیتی خارج شدند و امروز استادان در دانشگاه ها احساس امنیت بیشتری می کنند.

صادقی اضافه کرد:در این دولت، توفیقات زیادی در دانشگاه ها حاصل شده است و دیگر دانشجوی ستاره دار نداریم و بسیاری از استادانی که توسط دولت قبل از کار برکنار شده بودند، توسط دولت یازدهم باردیگر دعوت به کار شدند.

وی افزود:دولت فعلی با نگاه به عزت ملت و مصلحت مسئله هسته ای را به سرانجام رساند در سال 84 گفتند سه قوه در دست یک جناح است و می توانیم به خوبی کار کنیم اما در نهایت با تشت در درون اصول گرایی مجلس نهم به صحنه جنگ بین دولت و مجلس تبدیل شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری همزمان انتخابات شوراها و ریاست جمهوری،گفت: ما نباید انتخابات شوراها را فدای ریاست جمهوری کنیم چرا که هر دو انتخابات از اهمیت تقریبا یکسانی برخوردار هستند.

صادقی اظهار کرد: قانون شوراها در دوره اصلاحات به ثمر نشست و این امکان را برای مردم فراهم ساخت که فقط رای دهنده و انتخاب کننده نباشند بلکه امکان منتخب شدن را نیز داشته باشند.

وی اظهار کرد: ایجاد چنین فرصت هایی به ملت ما امکان رشد و توسعه سیاسی می دهد و به اداره بهتر جامعه توسط مردم کمک می کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری و اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1396، کدخبر: 649494، www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
صادقی یکی به میخ میزنه و یکی به نعل
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین