پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی خواستار شفافیت هرچه بیشتر ازسوی دیوان محاسبات شد و گفت: دیوان محاسبات حدود ۱۳ هزار میلیارد از تخلفات احمدی‌نژاد را مسترد کرده است.

شعار سال: محمود صادقی درباره آخرین وضعیت پرونده تخلفات احمدی‌نژاد بنابر اعلام دیوان محاسبات گفت: جزئیات و اطلاعات جدیدتری ازسوی دیوان محاسبات مجلس درباره تخلف ۴۸ هزار میلیارد تومانی رییس دولت‌های نهم و دهم عنوان نشده اما آن‌چنان که در جریان تصویب لایحه بودجه شاهد بودیم، موضوع تسویه بدهی‌های دولت منجر به افشای بخش دیگری از تخلفات دولت احمدی‌نژاد شد.

او گفت: در واقع در جریان این مسئله، چشمه‌ای دیگر از تخلفات دولت‌های نهم و دهم و همین‌طور برخی دیگر از نهادها و سازمان‌های دولتی در دوره هشت ساله ریاست‌جمهوری آقای احمدی‌نژاد همچون نیروی انتظامی مشخص شد که در جریان فروش نفت تخلفاتی را مرتکب شده بودند.

*دیوان محاسبات با شفافیت بیشتری عمل کند

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد از نحوه و رویه کاری دیوان محاسبات خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت دیگر این‌که لازم است دیوان محاسبات با شفافیت بیشتری عمل کند.

*دیوان محاسبات حدود ۱۳ هزار میلیارد از تخلفات احمدی‌نژاد را مسترد کرد

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: متاسفانه دوستان در دیوان محاسبات تاحدودی تعلل می‌کنند و آن‌چنان که باید و شاید، نتیجه زحمات‌شان را به مردم گزارش نمی‌دهند. چرا که در همین بحث تخلفات دولت نهم و دهم، دیوان محاسبات حتی موفق شد حدود ۱۳ هزار میلیارد از مجموع ۴۸ هزار میلیارد تومان را مسترد کرده‌اند.

*شفاف‌سازی بیشتر دیوان محاسبات منجر به افزایش اعتماد مردم می‌شود

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درصورتی که دیوان محاسبات در رابطه با اقدامات مثبت خود بیشتر و بهتر از این اطلاع‌رسانی کند و در راستای شفاف‌سازی در مورد این مسائل اقدام کند، قطعاً اعتماد مردم بیشتر خواهد شد.

صادقی در پایان تصریح کرد: به هر حال ما اقدامات خود در این موارد را ادامه خواهیم داد و از دیوان محاسبات درخواست داریم اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در اختیارمان قرار دهد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ایلنا، تاریخ انتشار: 5 فروردین 1396، کد مطلب: 470770 :www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
0
0
دیوان قدرت کارشناسی و نیروی لازم برای ورود همه جانبه را ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین