پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و عمرانی شورای شهر سرعین از آغاز عملیات اجرای نخستین پیاده شهر کشور در این شهرستان خبر داد.

شعارسال: توحید دنیایی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر سرعین اضافه کرد: این طرح به عنوان یک حرکت نوین در کشور برای نخستین بار در سرعین اجرا می شود و به زودی عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف گردشگری این طرح تصریح کرد: براساس این طرح قرار بود که با ایجاد پیاده رو در دورتادور سرعین و سنگ فرش کردن آن محلی برای پیاده روی گردشگران ایجاد شود.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی و عمرانی شورای شهر سرعین تاکید کرد که با تکمیل این طرح، سرعین به اولین پیاده شهر گردشگری کشور تبدیل خواهد شد.

وی در خصوص طرح رینگ کمربندی شهر سرعین نیز تاکید کرد که در حال حاضر دو فاز آن به اتمام رسیده و در حال آغاز فاز سوم و پایانی آن هستیم و به‌زودی تکمیل خواهد شد.

دنیایی همچنین از اخذ مجوز تاسیس مرکز فرهنگی و ورزشی شهرداری سرعین خبر دا و بیان داشت: با ایجاد این مرکز شاهد رشد فعالیت های فرهنگی و ورزشی در سرعین خواهد بود.

شهردار سرعین نیز در آبان ماه سال گذشته از اجرای طرح پیاده شهر در سرعین خبر داده و تاکید کرده بود که این طرح در همان مقطع اجرایی خواهد شد.

رضا زنده دل حتی به اختصاص دو میلیارد ریال اعتبار برای فاز اول این طرح در همان زمان اشاره کرده بود، اما نه تنها این طرح آغاز نشد بلکه پس از گذشت یک سال مسئولان شهری سرعین همچنان خبر از آغاز آن خبر می دهند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 28آذر1394، کدخبر: 3004085: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین