پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم توجه به راه‌اندازی مؤسسات مراقبت پرستاری در منزل و ایجاد اعتماد توسط کادر پرستاری در جامعه تأکید کرد.

شعار سالمحمد میرزابیگی در همایش پرستاری جامع‌نگر با محوریت مراقبت در منزل، به مقایسه وضعیت پرستاری حرفه‌ای از سال 75 تا کنون پرداخت و به سطح‌بندی خدمات پرستاری اشاره و بر اهمیت پرستاری جامع‌نگر بر ایجاد اعتماد توسط کادر پرستاری در سطح جامعه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مراقبت‌های پرستاری به عنوان پایه و بستر بسیاری از خدمات است، افزود: مراقبت‌های پرستاری نقطه تماس اولیه بین مراکز درمانی و بیماران محسوب می‌شود که می‌تواند در میزان رضایتمندی مردم بسیار موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه ارتباط مناسب با بیمار نقش بسیار مهمی در فرأیند درمان و بهبودی او دارد، تأکید کرد: موضوع ایمنی بیمار بسیار مورد توجه است به طوریکه امسال اولویت توجه به موضوع زخم و پیشگیری از انواع زخم پیش‌بینی شده و امید است بتوان در سال‌های آینده میزان ثبت انواع زخم را کاهش داد.

میرزابیگی بر اهمیت بازنگری‌های آموزشی و توجه به پرستاری جامع‌نگر تاکید کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری اقتصادی ایران، تاریخ انتشار 29 اردیبهشت 96، کدمطلب:659862، www.econews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین