پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه به سلامت انتخابات ارومیه اطمینان دارم گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه در سلامت کامل برگزار شد.

شعار سال: عباس حسن خانی ظهر شنبه در دیدار با کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: ما امانت دار آرای ملت ایران و بخصوص مردم ارومیه هستیم اظهارداشت: از بامداد تا نیمه شب ۲۹ اردیبهشت ماه پای صندوق های رای حضوری حماسی داشتند.

وی ادامه داد: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب تقویت امنیت نظام شد و نباید با ایجاد شبهه در نتایج و روند برگزاری انتخابات، اراده جامعه را زیر سوال برد.

حسن خانی افزود: در حدود ۸۰۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان ارومیه را بر عهده داشتند.

فرماندار ارومیه اظهارداشت: به دقت و سلامت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در ارومیه اطمینان کامل دارم.

وی اضافه کرد: حدود ۸۰ درصد از عوامل اجرایی انتخابات را قشر فرهنگی و فرهنگیان عزیز تشکیل می دادند که همین امر می تواند متضمن سلامت انتخابات باشد.

حسن خانی گفت: اولویت اعلام نتایج با انتخابات ریاست جمهوری بود و به همین دلیل نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر ارومیه پس از نتایج ریاست جمهوری و با اندکی تاخیر اعلام شد.

وی عنوان کرد: هیچ کمبود و محدودیت تعرفه ای در هیچ کدام از شعب اخذ رای شهرستان ارومیه نداشتیم و اخذ رای از مردم تا آخرین لحظات ادامه داشت.

حسن خانی یاد آور شد: برخی از معترضین به روند برگزاری انتخابات بخصوص در برهه تبلیغات، خودشان نیز تخلفات متعدد تبلیغاتی داشتند، که به مراجع ذیربط گزارش شده است.

فرماندار ارومیه گفت: اعتراضاتی که به دست فرمانداری ارومیه رسیده حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ما خودمان را در برابر تک تک آرای کاندیداها مسئول می دانیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 06 خرداد 1396، کد مطلب:3989694 : mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
خسته نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین