پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۳۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز با بیان اینکه دیروز نشستی در خصوص بازشماری آرا داشتیم که نا تمام ماند، گفت: در این مورد ما نیز مقاومت می‌کنیم و فرمانداری هم مقاومت می‌کند.

شعار سال: حجت‌الاسلام حسین اسماعیلی، در تبریز در خصوص مسائل پیش آمده در خصوص شمارش دوباره آرای شورای شهر تبریز، اظهار داشت: تا کنون تصمیمات قطعی نشده است و همچنان پیگیر این مساله هستیم.

وی افزود: دیروز نشستی در این خصوص داشتیم که ناتمام ماند و پس از قطعی شدن اعلام خواهد شد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان تبریز، خاطرنشان کرد: در این مورد بالاخره ما نیز مقاومت می کنیم و فرمانداری هم مقاومت می کند.

وی اضافه کرد: طی جلسه دیروز که بی نتیجه ماند، قرار بر این شد تا امروز دوباره بررسی شود اما تا به این لحظه دعوتی از ما نشده است.

*شمارش مجدد آرای انتخابات شورای شهر تبریز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی از شمارش مجدد آرای اخد شده انتخابات شورای شهر تبریز در چند روز آتی خبر داد.

احمد علیرضا بیگی اظهار کرد: شب گذشته طی جلسه‌ای با کاندیداهای معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز، صورت‌جلسه‌ای برای اعتراض و مطالبه نامزدهای معترض که بیش از 60 نفر هستند، تنظیم شد.

وی با بیان اینکه طبق مستندات و گفته نامزدهای معترض به نتیجه انتخابات شورای شهر تبریز، موضوعاتی در خصوص سلامت انتخابات مطرح شد، افزود: مطابق با مستندات، اقداماتی قبل انتخابات، حین انتخابات صورت گرفته که غیرقانونی و البته قابل تأمل است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع‌بندی مطالبات، مستندات و اعتراضات، درخواست بازشماری مجدد آرا شده است، گفت: با توجه به اینکه هیأت نظارت انتخابات شورای شهر بر عهده نمایندگان مجلس است، از این رو در چند روز آتی 10 درصد آرا و صندوق‌های مورد نظر که شک و شبهه دارد، شمارش مجدد خواهد شد.

وی متذکر شد: با شمارش صندوق‌های قابل تردید و 10 درصد آرا همچنین تطبیق نتایج آنها با نتایج گزارشات و صندوق‌ها، مشکل به وجود آمده حل خواهد شد تا خیال مردم و کاندیداها راحت شود.

بیگی تاکید کرد: قطعاً تا چند روز دیگر شمارش مجدد آرای انتخابات شورای شهر تبریز انجام خواهد گرفت.

*انتخابات شوراهای آذربایجان‌شرقی بدون وجود هیأت عالی نظارت برگزار شد

رئیس مستعفی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: در اعتراض به دخالت‌های هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها استعفا کردیم.

سلمان خدادادی، در خصوص برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: انتخابات پنجمین دوره شوراهای استان آذربایجان‌شرقی بدون وجود هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان برگزار شد.

رئیس مستعفی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه انتخابات شوراها با وجود هیأت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها برگزار شد، بیان کرد: برگزاری انتخابات شوراها متوقف بر وجود هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها نیست.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص زمان استعفای هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها توضیح داد: بعد از بررسی صلاحیت‌ها، هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در اعتراض به دخالت‌های هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور، استعفا کرد.

وی افزود: ما در اعتراض به اینکه افراد رد صلاحیت شده توسط هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان، به وسیله هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور تائید شدند، استعفا کردیم.

رئیس مستعفی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: استان آذربایجان‌شرقی تنها استانی بود که هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای آن، استعفا داد و انتخابات بدون وجود هیأت عالی نظارت بر انتخابات شوراها برگزار شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 7 خرداد 1396، کد مطلب: 13960307000560:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
0
0
متاسفانه این مشکل را در کل کشور شاهد هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین