پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۶۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
معاون وزیر امور خارجه، نامه کری به ظریف را تعهد محکمی از سوی دولت آمریکا خواند مبنی بر اینکه از همه ابزارهای خود، حتی توقف اجرای قانون، برای اجرای موفقیت‌آمیز برجام و بهره‌مندی ایران از منافع اقتصادی آن استفاده می‌کند.

شعارسال: معاون وزیر امور خارجه، نامه کری به ظریف را تعهد محکمی از سوی دولت آمریکا خواند مبنی بر اینکه از همه ابزارهای خود، حتی توقف اجرای قانون، برای اجرای موفقیت‌آمیز برجام و بهره‌مندی ایران از منافع اقتصادی آن استفاده می‌کند.

سید عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه در صفحه اینستاگرام خود نوشت: نامه آقای کری وزیر امور خارجه آمریکا تعهد محکمی از سوی دولت آمریکاست مبنی بر اینکه از همه ابزارهای خود، حتی توقف اجرای قانون، استفاده خواهد کرد تا اجازه ندهد قانون جدید کنگره درخصوص ویزای ورود به آمریکا، اجرای موفقیت آمیز برجام و بهره مندی ایران از منافع اقتصادی آن را خدشه دار کند.

وزیر خارجه آمریکا روز گذشته طی نامه‌ای درباره محدودیت‌های اعمال‌شده بر برنامه لغو روادید برای کسانی که به ایران سفر کرده‌اند، توضیحاتی ارائه داد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری میزان، تاریخ انتشار: 30 آذر 1394، کد خبر: 111884، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
این بیانیه جنبه منفعتی بالایی برای آمریکا دارد. با اینکار جلوی ورود بسیاری از تجار خارجی به ایران گرفته می شود.
این کار خیلی بوی سیاسی دارد
بابک
France
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۵
0
0
تاریخ ثابت کرده که کشورهای استعمارگر مثل روسیه،آمریکا، انگلیس همیشه در آخرین لحظه توافق ، دبه کردن و در نهایت کاری که خودشون دوست داشتن انجام دادن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین