پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳
نماینده خمینی شهر از شکایت 60 نماینده مجلس از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خبر داد و گفت: نمایندگان معتقدند که این هیات در انتخابات به درستی به ظایف خود عمل نکرد و افراد فاقد صلاحیت را تائید و داوطلبان واجد صلاحیت را رد کرده است.

شعار سال: محمدجواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات صورت گرفته در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت:حدود 60 نماینده مجلس شورای اسلامی از هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شکایت کردند.

وی گفت: در این شکایت به تخلفات گسترده از سوی هیات نظارت بر انتخابات در شهرستانها و استانها و هیات مرکزی نظارت بر انتخابات اشاره شد که نمایندگان خواستار رسیدگی به این تخلفات هستند.

علیرضا سلیمی نماینده محلات که این شکوائیه را تنظیم کرده نیز گفت: متاسفانه هیت نظارت بر انتخابات هم در شهرستانها و هم هیئت مرکزی در تائید و رد صلاحیت ها دچار تخلفات عدیده شدند.

وی گفت: این هیات ها به استعلام مراجع چهارگانه در تائید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات توجه نکردند. برخی که باید رد صلاحیت می شدند، تائید شدند و آنهایی که باید تائید می شدند، بر عکس رد شدند.

نماینده محلات در مجلس با بیان اینکه شکایت مذکور به کمیسیون اصل 90 مجلس و همچنین به هیات نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان تحویل شده، تصریح کرد: ما اسناد و مدارک زیادی در این زمینه داریم که این اسناد و مدارک را به شورای نگهبان، کمیسیون اصل 90 و هیئت نظارت مجلس بر رفتار نمایندگان تحویل می دهیم تا به این تخلفات رسیدگی کند.

محمد جواد کولیوند ، محمد محمودی شاه نشین، قاسم میرزایی نکو ، بهرام پارسایی و فرهاد تجری پنج نماینده مجلس و از اعضاء هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور هستند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری افکارنیوز، تاریخ انتشار: 10 خرداد 1396، کد مطلب: ۶۲۴۷۵۵ :www. afkarnews. ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین