پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۷
روساي شوراهاي دانشجويي سازمان نظام پرستاري جمهوري اسلامي ايران، در نامه ای به وزیر بهداشت، خواستار توقف طرح تربیت پرستار بیمارستانی شدند.

شعار سال: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری، متن نامه روساي شوراهاي دانشجويي سازمان نظام پرستاري کشور به شرح ذیل است:

بسمه تعالي

دانشجويان ذخایر این ملت هستند ، مقدرات مملکت ما در آینده به دست دانشجویان امروز است. امام خميني ( ره )

جناب آقاي دكتر حسن قاضي زاده هاشمي
وزير محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكي

سلام عليكم

با تبريك به مناسبت آغاز ماه مبارك رمضان و آرزوي قبولي طاعات و عبادات ، احتراما به استحضار حضرت عالی می رساند پیرو مصوبه شورای عالی سازمان نظام پرستاری جمهوري اسلامي ايران، شوراهای دانشجویی سازمان نظام پرستاری کشور بر اساس اساسنامه ابلاغی به هیئت مدیره های نظام پرستاری سراسر کشور با برگزاری انتخابات و آرای مستقیم دانشجویان تشکیل گردید.

لازم به ذکر است پیرو جلسه اخیر معاون محترم پرستاری با برخی دانشجویان پیرامون ابلاغیه حضرت عالی مبنی بر تربیت پرستار در بیمارستان ها، شایسته است هر گونه برگزاري نشست ها و جلسات كارشناسي و مذاكرات پيرامون مسائل رشته پرستاری، با حضور نمایندگان قانونی دانشجويان گروه پرستاری سراسر كشور برگزار گردد.

جناب آقای وزیر، ابلاغیه حضرت عالی در تاریخ بيست و سوم ارديبهشت ماه هزار و سيصد و نود و شش هجري شمسي ، مبنی بر تربیت پرستار در بیمارستان ها و افزایش ظرفیت رشته پرستاري از این طریق با توجه به شرایط کنونی كه كمبودهاي جدي از لحاظ منابع آموزشی و نیروی انسانی در اين حوزه وجود دارد، سبب نگرانی های بي شمارِ جامعه دانشجویی شده است.

در پایان نیز شوراهای دانشجویی سازمان نظام پرستاري كشور خواستار توقف این طرح هستند. امید است با حسن نظر حضرتعالی این مهم صورت پذیرد.

توفيقات روزافزون حضرت عالي را از خداوند متعال آرزومنديم.

روساي شوراهاي دانشجويي سازمان نظام پرستاري جمهوري اسلامي ايران
دوازدهم خرداد ماه سال هزار و سیصد و نود و شش هجری شمسی
با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سلامت نیوز، تاریخ انتشار 13 خرداد 96، کد مطلب: 214814:www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
0
0
چقدر خوب و مفید بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین