پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
امروز در جلسه شورای اسلامی شهر بروجرد منوچهر یوسفی، شهردار بروجرد با ۱۱ رأی موافق، یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع از سمت خود برکنار شد.

شعار سال: امروز شنبه در جلسه استیضاح در شورای اسلامی شهر بروجرد منوچهر یوسفی، شهردار بروجرد با ۱۱رأی موافق، یک رأی مخالف و یک رأی ممتنع از سمت خود برکنار شد و با رای اعضای شورای اسلامی شهر بروجرد، غلامعباس یاراحمدی با کسب ۱۳ رأی به عنوان سرپرست شهرداری بروجرد منصوب شد.

غلام عباس یاراحمدی که پیش از این شهرداری بروجرد، ازنا، الیگودرز و یکی از مناطق شهرداری بروجرد را در کارنامه خود دارد، از امروز در سمت سرپرستی شهرداری بروجرد فعالیت خود را آغاز می‌کند.

فرزانه کردی عضو شورای شهر چهارم در این ارتباط گفت: استیضاح مربوط به قبل از انتخابات بود که تا امروز وقت داشت و محور سوالات بر روی پروژه های قرار گاه خاتم الانبیا و استخدام نیرو بوده است که شهردار بروجرد نتوانست اعضا را قانع کند.

اشرف چگنی دیگر عضو شورای شهر بروجرد از عمده دلایل استیضاح شهردار بروجرد را عدم ارائه گزارش مالی اعلام کرد و اظهار داشت: طبق قانون شهردار بروجرد باید هر ۱۵ روز به شورای شهر گزارش مالی بدهد و هر شش ماه باید این گزارش دست مردم برسد.

وی ادامه داد: همچنین عدم سازماندهی نیرو ها و سپردن امورات به پیمانکاران در صورتی که شهرداری می تواند به اتکا نیرو های خود این امور را انجام بدهد و شروع پروژه پل میدان امام بدون مصوبه شورای شهر از دیگر دلایل استیضاح شهردار بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار ۱۴ خرداد 1396، کد مطلب:3995467 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
بنظر شما حقش بود که کنار بره یا حقش نبود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین