پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۵۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
رئیس جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته جهاد کشاورزی امسال ۱۲۶ طرح و پروژه در مناطق مختلف استان با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

شعار سال: رضا نجفی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته جهاد کشاورزی در سالن کنفرانس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: در هفته جهاد کشاورزی امسال که از ۲۱ خرداد آغاز می شود، ۱۲۶ پروژه در قالب تولیدات دامی، منابع طبیعی و شیلات با اعتباری بالغ بر ۱۱۲ میلیارد و ۸۰۸ میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این تعداد طرح در مجموع برای ۲۴۱ نفر شغل دائم و۶۳ هزار و ۷۰۴ نفر روز اشتغال موقت ایجاد کرده و یک هزار و ۶۹۸ خانوار روستایی و عشایری نیز از مزایای این طرح ها بهره مند می شوند.

وی تصریح کرد: طی سال های اخیر در بخش های مختلف کشاورزی از جمله پرورش طیور و شیلات شاهد رشد چشمگیری در استان سیستان و بلوچستان بوده ایم که خودکفایی بیش از ۷۰ درصدی در پرورش مرغ از جمله این دستاوردها است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه تولید تخم مرغ نیز از ۵ هزار و ۲۰۰ تن تولید در سال ۹۲ به ۱۵ هزار و ۶۰۰تن در سال گذشته رسیده ایم.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح لوله کشی مزارع در دشت سیستان ۵۰ درصد رشد فیزیکی دارد و بیش از سه هزار نفر نیرو نیز در این طرح مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به اینکه عنوان کرد: در حال حاضر ۶۰ هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش بیمه قرار دارد که این در حالیست که گرمای بی سابقه اخیر ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به محصولات کشاورزی و باغی استان خسارت وارد کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 1396، کد مطلب:4004007 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین