پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
فرماندار ساوه گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر واگذاری امتیاز تیم فوتسال شهرداری ساوه به سن ایچ، توسط کمیته انطباق شهرستان لغو شد.

شعار سال: محمد بهاروند گفت: در این صورت امتیاز این تیم برای شهرداری محفوظ بوده و برند فعلی تیم حفظ خواهد شد.

وی اظهار کرد: تمرین بازیکنان این تیم به زودی از سرگرفته می شود و فرمانداری نیز هرگونه حمایت مورد نیاز برای حضور موفق و درخشان این تیم در لیگ برتر فوتسال را در دستور کار قرار داده است.

به گفته وی حضور قدرتمند تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر مورد حمایت مجموعه مدیریت اجرایی این شهرستان است.

بهاروند افزود: شهرداری نیز موظف است برای تیم داری فوتسال هدفمند و با برنامه سرمایه گذاری و با نظارت اداره ورزش و جوانان منابع مالی را در این راستا هدایتگری کند.

وی با اشاره به موفقیت های این تیم لیگ برتر در سال های گذشته بیان کرد: فرمانداری نیز از این تیم حمایت می کند چرا که جوانان پیشرو و پیشتاز هستند و آینده جامعه متعلق به این قشر است.

گفتنی است هفته جاری واگذاری امتیاز باشگاه فوتسال شهرداری ساوه به سن ایچ در صحن علنی شورای شهر تصویب و دلیل آن کاهش بودجه امسال شهرداری عنوان شد.

ماههای گذشته نیز فرمانداری ساوه اعلام کرده بود وزارت کشور در نامه‌ای به شهرداری ها ابلاغ کرده که حق تیمداری ندارند و احتمال انحلال تیم فوتسال وجود داشت که

با بررسی های انجام شده و جلسه نهایی کمیته انطباق شهرستان، حضور تیم فوتسال شهرداری در لیگ برتر بلامانع اعلام شد.

این تحولات در حالی صورت گرفته که در نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال شهرداری ساوه باید پنجشنبه هشتم تیرماه به مصاف دبیری تبریز برود اما در حال حاضر تمرینات تیم تعطیل است.

تیم فوتسال شهرداری ساوه فصل گذشته با 48 امتیاز جایگاه ششم را از بین 14 تیم حاضر در لیگ برتر به خود اختصاص داد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1396، کدخبر: 82565726 ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین