پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۶۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
استاندار قم با اشاره به میزانی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی در استان قم گفت: از ظرفیت چنین مسابقاتی برای شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی اقتصادی قم استفاده شود.

شعار سال: سید مهدی صادقی در جلسه شورای ورزش همگانی استان قم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با بیان اهمیت برگزاری و میزبانی مجدد مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) پس از وقفه ۵ ساله، اظهار داشت: این امر نشان از تلاش مدیران حوزه ورزشی استان دارد.

وی با اشاره به رتبه بندی جهانی مسابقات کشتی و اینکه ایران جزء ۸ تورنمت مهم دنیا است، افزود: باید از این موقعیت ویژه برای معرفی استان قم به نحو احسن، در ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی استفاده شود.

استاندار قم بر ضرورت همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط برای بسیج امکانات در راستای برگزاری این مسابقات اقدام کنند.

صادقی در ادامه اهمیت ورزش در سلامت روحی و جسمی افراد جامعه را مورد توجه قرار داد و افزود: برگزاری رقابت‌های بین المللی در ایجاد رغبت عمومی به ورزش‌های قهرمانی نقش مؤثری دارد و استان قم باید تمام تلاش خود را برای میزبانی مناسب در این مسابقات بکار برد.

در این جلسه برگزاری تورنمت بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره)، همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی استان و همایش پیاده‌روی خانوادگی استان مورد بحث قرار گرفت.

لازم به ذکر است مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام(ره) از روز جمعه ۹ تیرماه سال جاری با حضور ۱۱ تیم از کشورهای ایتالیا، بلاروس، ترکیه، فنلاند، بلغارستان، صربستان، گرجستان، اوکراین، ارمنستان، قرقیزستان، آذربایجان و ۵ تیم از ایران و یک تیم از استان قم برگزار خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 25 خرداد 96، کد مطلب: 4005496:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین