پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 06
کد خبر: ۶۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین این معاونت و صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه، نشان از اراده مصمم پست‌بانک‌ایران برای خدمت‌رسانی درمناطق روستایی و دوردست کشور است.

شعارسال : سید ابوالفضل رضوی افزود: مشکل امروز روستائیان اقتصاد و اشتغال است و اگر بتوانیم سرمایه‌های اندک آنان را جمع‌آوری کرده و به سمت تولید و اشتغال‌زایی ببریم قطعاً کار بسیار بزرگی انجام شده که خوشبختانه پست بانک ایران به‌خوبی این مهم را درسطح شبکه بانکی برعهده دارد.

رضوی با بیان اینکه پول‌های اندک روستائیان همانند اقیانوسی است که هیچگاه تمام‌نشدنی نیست تصریح‌کرد: روی آوردن پست بانک ایران به دورترین نقاط کشور و جمع‌آوری سرمایه‌های خرد مردم موجب شده که در آینده نزدیک این بانک به بزرگترین و بهترین بانک کشور تبدیل شود.

معاون توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری تأکید کرد: این تفاهم‌نامه، توان‌افزائی بسیار خوبی برای روستائیان است به‌طوری‌که با پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات معاونت توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری و پست بانک ایران، تعاونی‌ها و واحدهای تولیدی روستایی رونق بیشتری خواهند یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا ، تاریخ انتشار سه شنبه 01 آذر 1394 ، کد مطلب : 94100100483 : www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین