پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۶۷۴۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
زیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با کمبود پرسنل و نیروی های متخصص در بخش صنایع دریایی مواجه هستیم.

شعار سال : محمدرضا نعمت زاده ظهر سه شنبه در هفدهمین همایش صنایع دریایی در جزیره کیش با اشاره به کمبود پرسنل و نیروی های متخصص در بخش صنایع دریایی، اظهار داشت: خوشبختانه امسال برای نخستین بار در دفترچه های کنکور پذیرش دانشجو صنایع دریایی داشتیم و در سال های آینده قطعا وضعیت بهتری خواهیم داشت.

وی افزود: در بخش علمی صنایع دریایی دانشکده های بسیار خوبی داریم که باید در برنامه توسعه صنایع دریایی کمک کنند و ما باید نقاط متمرکز را در داخل کشور به سواحل مکران در راستای توسعه صنایع دریایی هدایت کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: تامین منابع مالی بسیار مهم است و برای ساخت شناورها که هزینه ای بالغ بر 3 الی 4 میلیارد دلار دارد، باید سرمایه گذاری کنیم و از نظام بانکی و همچنین صندوق توسعه ملی نیز تقاضا شده تا این سیستم مالی را راه اندازی کنیم که معاون اول رئیس جمهور هم در جریان قرار دارد.

نعمت زاده خاطر نشان کرد: امروز صنایع ما در کشورمتعهد شدند و سرمایه گذاران باید اطمینان کنند و اگر مشکلاتی هم است به ما گزارش بدهند تا رسیدگی شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 1 دی 1394 کد مطلب : 3007100 www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین