پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
رئیس پلیس فتای خراسان‌شمالی از تشکیل 104 فقره پرونده جرائم اینترنتی در استان خبرداد.

شعار سال: سرهنگ علی اعتمادی اظهارکرد: متاسفانه با افزایش ناهنجاری ها در فضای مجازی مواجه هستیم که در اثر استفاده های نادرست از شبکه های اجتماعی و ابزارهای الکترونیکی رخ داده است.

وی با بیان اینکه طی امسال 104 فقره پرونده جرائم فضای سایبری در استان تشکیل شده است، افزود: تاکنون 91 فقره از جرائم اینترنتی استان را کشف شده که میزان آن نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اعتمادی با اشاره به اینکه در این مدت 280 مورد رصد فضای مجازی در استان انجام شده است، ادامه داد: بیشترین پرونده های جرائم اینترنتی استان برداشت های غیرمجاز و مسائل اخلاقی و هتک حرمت است.

وی با بیان اینکه سن مجرمان برداشت های غیرمجاز در استان 30 سال به بالا است، گفت: جرائم غیراخلاقی نیز از سنین بلوغ به بالا شروع می‌شود.

وی با تاکید براینکه آموزش های لازم در راستای آگاهی بخشی به دانش آموزان در استفاده از فضای مجازی انجام می شود، عنوان کرد: دوره های آموزشی ویژه مدارس و دانشگاه ها با استفاده از ظرفیت اساتید مجرب در استان از سوی این سازمان برپا می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان خراسان شمالی، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-1314-5:www.bojnourd.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین