پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۴۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل گفت: استان اردبیل از حیث وقوع جرائم روند کاهشی داشته است به‌طوری‌که در سال گذشته وقوع جرائم در مجموع در استان چهار درصد کاهش داشته است.
شعار سال: یوسف خدادادی صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل از حیث وقوع جرائم روند کاهشی داشته است به طوری که در سال گذشته وقوع جرائم در مجموع در استان چهار درصد کاهش داشته است.
وی با اشاره به آمار بالای ورودی پرونده‌ها به سیستم قضایی استان گفت: در سال 1395 در حدود 112 هزار پرونده خالص و جدید به مجموعه قضایی داشتیم و در حدود 350 هزار پرونده جریانی در دستگاه قضایی استان داریم که این آمار بالای پرونده‌ها در استان غیر قابل قبول بوده و باید تلاش‌ها برای کاهش جرائم در استان مضائف باشد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل با اعلام شروع طرح نماد در مدارس استان از مهر ماه امسال خبر داد و افزود: این طرح تحت عنوان نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان با همکاری نه دستگاه اجرایی استان اجرا می‌شود.
خدادادی با اشاره به بحث مراقبت‌های اجتماعی و کنترل آسیب‌های اجتماعی در بین سربازان وظیفه در استان بیان کرد: اجرای دوره‌ای مهارت و دانش رفتار برای سربازان به نام طرح فرزندان آفتاب در بین سربازان وظیفه نیروهای نظامی انجام می‌شود که در این زمینه نیز هماهنگی ها و برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.
معاون قضایی دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهمیت بسیار بالایی در کنار برخورد صریح و قاطع با جرائم داشته و در این زمینه برنامه‌های مختلفی توسط دادگستری استان با همکاری و مشارکت نهادهای مختلف در اردبیل برگزار می‌شود.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 96 ، کد مطلب: 1459497:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین