پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۴۹
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
مراسم اختتاميه نخستين جشنواره تئاتر كوتاه گهرم و معرفي و قدرداني از گروه‌هاي برتر در جهرم برگزار شد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومي ارشاد فارس، جشنواره تئاتر كوتاه گهرم، با حضور هشت گروه نمايش برگزار شد.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم گفت: در آئين اختتاميه هشت نمايش اجرا شد كه هيئت داوران در بخش‌هاي مختلف منتخابان را معرفي كرد.

محسن نعمت‌اللهي افزود: «پلوتون رنجیده» از گروه همیاران، «آزمون انتخاب بازیگر» از گروه جوان، «قصه فقط همین بود» از گروه صحنه، «نقل زنان سوخته» از گروه افق، «مرگ خاکستری» از گروه لبخند، «اعدام» از گروه همیاران، «دست‌های خالی» از گروه صحنه و «اعدام یک لپ تاپ» از گروه جوان اجرا شد.

نعمت‌اللهي گفت: نمايش‌هاي راه يافته به مرحله پاياني از بین 20 نمایش موفق به جلب نظر داوران و راه‌يابي به بخش نهايي شده بودند.

رئيس اداره ارشاد جهرم يادآور شد كه اين جشنواره به همت انجمن تئاتر و با حمايت ارشاد جهرم برگزار شد كه در پايان و در بخش برشور، نمایش نقل زنان سوخته و در بخش طراحی نور نمایش پلاتون رنجیده لوح تقدير دريافت كردند.

نعمت‌اللهي اضافه كرد: در بخش نویسندگی، مقام سوم به مجتبی برادران نویسنده نمایش روانگر،‌ لوح تقدیر و یادبود به قدرت‌الله امین‌پور نویسنده نمایش قصه فقط همین بود و زارعی نویسنده نمایش پلاتون رنجیده تعلق گرفت؛ همچنين در بخش بازیگری، مقام سوم به محمدرضا رادبه به خاطر بازی در نمایش اعدام لب رسيد.

وي با بيان اينكه در اين جشنواره از محمدرضا میرزایی و محمد رحمانیان به خاطر بازی در نمایش قصه فقط همین بود و اسماعیل محبی به خاطر بازی در نمایش مرگ خاکستری قدرداني شد، افزود: در بخش بازیگر زن، ياسمن گلستان، ريحانه حيدري و پگاه دادجو، به ترتيب مقام‌هاي سوم،‌ دوم و اول را كسب كردند.

رئيس ارشاد جهرم گفت: در بخش كارگرداني جابر كارگر كارگردان نمايش مرگ لب‌تاپ و مجيد زارع‌نژاد كارگردان پلاتون، مشتركا مقام اول و شكوفه آينه زدايي كارگردان نقل زنان سوخته عنوان سوم را كسب كردند.

نعمت‌اللهي خاطرنشان كرد: جايزه ويژه كارگردان برتر و تنديس جشنواره را به قدرت‌الله امين‌پور كارگردان نمايش قصه فقط همين بود اعطا كرد.

"گهرم" به معناي بسيار گرم، نام قديم جهرم بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ، تاریخ انتشار 10 تیر 96، کد مطلب: 964-680-5:www.fars.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین