پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۹۲۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
علی‌اکبر ولایتی گفت: شیعه و سنی باید در تبلیغ اسلام با یکدیگر مشارکت کنند، چرا که فایده این مشارکت وحدت بین آن‌ها است و رمز موفقیت اسلام نیز همین اتحاد بوده است.
شعارسال: علی‌اکبر ولایتی در مراسم افتتاحیه هفتمین بازار فیلم اسلامی که در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: امروز نیز باید از این فرصت برای وضعیت کنونی منطقه استفاده کنیم، امروز پیروزی مسلمانان در منطقه ما از مسلمات تاریخ معاصر است و به برادران عراقی نیز برای آزادی موصل تبریک می‌گوئیم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از سخنانش عنوان کرد: ریشه داعش بعثی‌های عراق هستند و این‌ها با یکدیگر جمع شدند تا انتقام ساقط شدن صدام حسین بعثی را بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: زنجیره مقاومت از تهران آغاز شده و به دیرالزور، رقه، دمشق، بیروت و مدیترانه رسیده و این بسیار حساس است، نقشه آمریکایی‌ها نیز به نتیجه نرسید.

ولایتی تاکید کرد: زنجیره مقاومت روز به ‌روز قوی‌تر می‌شود و همه کشورها پشتیبان فلسطین هستند و ان‌شاء الله فلسطین که پیروز شود، امیدواریم توفیق داشته باشیم در مسجدالاقصی به امامت مقام معظم رهبری نماز وحدت بخوانیم.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت ادامه داد: آمریکا سر و صدا زیاد دارد اما آقای ترامپ یک هوچی و تبلیغاتچی است، مراکز فساد و قمارخانه را اداره کرده، از راه نامشروع به ثروت رسیده و پول سعودی‌ها را تلکه کرده است و همین گونه می‌خواهد دنیا را اداره کند.

وی تصریح کرد: دونالد ترامپ باید بداند که مردم حقیقی این منطقه زیر بار حکومت تضعیف شده آمریکا نمی‌روند، وجود او سبب انزوای آمریکا شده است و بدانند که به تدریج انزوای آمریکایی‌ها در جهان چه در میان غربی‌ها و اعضای شورای امنیت و چه در میان مسلمانان بیشتر می‌شود و مسلمانان از تهدیدات بدون پشتوانه ترامپ هراس ندارند.

ولایتی با بیان اینکه آمریکایی‌ها خیال کردند می‌توانند یک نایب‌السلطنه در عراق بگذارند اما مردم عراق با غیرت و پس‌گردنی این‌ها را بیرون کردند، گفت: در یمن و سوریه نیز آمریکایی‌ها موفق نمی‌شوند و آینده از آن جهان اسلام در سایه وحدت و پرهیز از تفرقه است.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش گفت: برخلاف برخی از آدم‌های بی‌توجه و سطحی که ریشه تشیع را به همین قرون اخیر نسبت می‌دهند باید عرض کنم ریشه تشیع در ایران به قدمت تاریخ است.

ولایتی افزود: یکی از برکات سفر حضرت رضا(ع) به ایران این بود که محبت اهل بیت را ساماندهی فرمود و انواع تشیع‌های نیمه کاره و انحرافی مانند شیعیان زیدیه در مازندران را به خط شیعه اثنی عشری آورد.

وی ادامه داد: سفر حضرت رضا(ع) از مدینه آغاز شد و تا توس ادامه داشت، تعداد 2 تا 3 هزار نفر از علویان به دنبال ایشان آمدند و شیعه را اثبات کردند و باید این را دانست که این کار شما نیز تبلیغ رسالت است.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل اظهار کرد: زمانی گروهی از سازمان تبلیغات خدمت امام(ره) رسیدند و امام(ره) فرمودند از برای خدا تبلیغ کنید، امر به معروف و نهی از منکر همان تبلیغ است و خوشبختانه با پیشرفت امکانات رسانه کار تبلیغ آسان‌تر شده است.

ولایتی گفت: در مقابل هالیوود و جاهایی که از اسرائیل پول می‌گیرند دست ما پرتر است چرا که خبرنگار و کارگردان ما با انگیزه اعتقادی فیلم درست می‌کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 11 تیر 1396، کدخبر: 96041104663، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین