پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۷۸۳
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی سربیشه گفت: عملیات مرمت بافت قدیم روستای هدف گردشگری ماخونیک در سال جاری و با اعتبار 500 میلیون ریال مرمت می شود.

شعار سال: هاشم اتفاقی اظهارکرد: عملیات مرمت و بهسازی بافت تاریخی روستای ماخونیک با مبلغ 500 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی که در سال جاری تخصص یافته از ابتدای تیرماه جاری آغاز و تا پایان ماه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: با توجه به اینکه روستای هدف گردشگری ماخونیک که معروف به سرزمین لی لی پوت‌ها و یکی از هفت روستای شگفت انگیز ایران است، رایزنی‌های لازم برای اخذ اعتبار انجام شده و پس از تخصیص، اقدامات لازم برای بهسازی و مرمت آن در دستور کار قرار گرفته است.

اتفاقی ادامه داد: استحکام بخشی پایه‌های دیوارها، جداره‌سازی، بامسازی و بازسازی تعدادی از خانه‌ها که در اثر مرور زمان دچار تخریب گشته‌اند و نیز اجرای کفسازی قسمتی از معبر از جمله اقدامات پیش بینی شده در این فصل از مرمت بافت ماخونیک است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15 تیر 1394، کد مطلب: 964-987-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین