پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۸۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری و دستگاه های اجرایی مختلف دولت حدود 110 برنامه را برای حمایت از شرکت ها و موسسه های دانش بنیان و فناور در کشور در دست اجرا دارند كه از سوی بخش‌های مختلف معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف اجرایی شده است.

شعار سال: به گزارش روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، این 110 برنامه از طریق توانمند کردن شرکت ها، توسعه بازار محصول های دانش بنیان و صادرات آنها و ارائه خدمات تخصصی می توانند زمینه دستیابی به اهداف اقتصاد مبتنی بر دانش و اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.

حمایت‌هاي مذكور به سه دسته تقسیم‌ شده است که شامل برنامه های حمایتی ذیل قانون، برنامه های حمایتی با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و برنامه های حمایتی ذیل برنامه جامع توسعه کسب و کار شرکت های دانش بنیان است.

گفتني است؛ جزئیات مربوط به این حمایت ها و چگونگی برخورداری از آنها در سامانه اینترنتی کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرای معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری به نشانی http://daneshbonyan.ir در دسترس است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وسایت سازمان هواپیمایی کشوری، تاریخ انتشار 27 خرداد 96، کد مطلب: 21455:www.cao.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین