پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۰
سرانجام پس از ماه ها گمانی زنی در خصوص خداحافظی فرهاد پرورش با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در این هفته مراسم تودیع وی و معارفه اولین مدیرعامل زن هما برگزار می شود.

شعارسال: اوایل اردیبهشت ماه امسال اعتبارنامه فرهاد پرورش به‌عنوان نماینده جدید ایران در سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) توسط وزیر امور خارجه امضا و برای "صدور دستورات مقتضی" به وزیر راه و شهرسازی ارسال شد.

در نامه سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه خطاب به آخوندی تاکید شده بود: «بازگشت به نامه شماره 1647/100/02 مورخ 1396/1/23 در خصوص معرفی آقای پرورش به‌عنوان نماینده جدید سازمان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین‌المللی هواپیمایی کشوری (ایکائو) به پیوست اعتبارنامه آقای فرهاد پرورش که به امضای جناب آقای دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه رسیده است، جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی ارسال می‌گردد. »

پس از رسانه ای شدن این خبر، گمانه ها زنی در رابطه با جانشین مدیرعامل 8 ساله ایران ایر شدت گرفت و در این بین اسم برخی از مدیران کنونی صنعت هوانوردی کشور برای تکیه بر صندلی مدیرعاملی ایرلاین ملی مطرح شد. در این بین اما تعدادی از کارشناسان حمل و نقل هوایی کشور معتقد بودند که بهترین برای گزینه مدیرعامل بعدی هما فردی از داخل این مجموعه است. در این راستا از دو عضو هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به عنوان جایگزین های احتمالی پرورش نام برده می شد.

تمام گمانه زنی های چند ماه اخیر در حالی بود که گفته می‌شد تغییر مدیرعامل ایران ایر قطعی است اما تحولات مدیریتی در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تا پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری اجرایی نشده و به بعد از این دوران موکول می شود. در واقع همین گونه هم شد و با گذشت حدود دو ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، خبر می رسد طی هفته جاری مراسم تودیع پرورش مدیرعامل کنونی ایران ایر و معارفه مدیرعامل بعدی این شرکت برگزار می شود.

در این بین فردی که بر صندلی مدیرعامل 8 ساله ایران ایر تکیه می زند، همان فردی است که نیمه های اردیبهشت امسال خبرهای غیررسمی از انتخابش به عنوان مدیرعامل ایران ایر حکایت داشت. صحبت از فرزانه شرفبافی عضو کنونی هیئت مدیره هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران است.

گفته می شود وزیر راه و شهرسازی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید ایران ایر حضور می یابد. لازم به ذکر است که روابط عمومی ایران ایر تاکنون از رسانه ها برای پوشش خبری این رویداد دعوت به عمل نیاورده است.

 فرهاد پرورش مهرماه سال 88 جایگزین حسامی مدیرعامل سابق هواپیمایی جمهوری جمهوری اسلامی ایران شده بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 18تیر1396، کدخبر: 1459239: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین