پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۶۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷
فهرست ۱۰ شرکت‌ هواپیمایی بین‌المللی برتر به لحاظ امنیت پرواز، خدمات و رفاه مسافران منتشر شد که بر اساس آن ۸ شرکت هواپیمایی متعلق به کشورهای آسیایی و اقیانوسیه به‌عنوان ایرلاین‌های برتر انتخاب شده‌اند.

شعار سال: موسسه رتبه بندی ایرلاین ریتینگز 10 شرکت‌ هواپیمایی بین‌المللی برتر را به لحاظ امنیت پرواز، خدمات و رفاه مسافران معرفی کرد که شرکت هواپیمایی نیوزلند در صدر این فهرست قرار دارد. این شرکت به دلیل دستاوردهای مالی، امنیت پرواز و همچنین ارائه خدمات پروازی به‌عنوان بهترین ایرلاین دنیا در سال 2015 شناخته شد.

پس از این ایرلاین، شرکت هواپیمایی الاتحاد متعلق به امارات متحده عربی قرار دارد، این شرکت رتبه دوم را در فهرست رده بندی سایت و بهترین شرکت هواپیمایی ارائه دهنده خدمات رفاهی در بخش‌های ویژه و درجه یک، به خود اختصاص داد.

هواپیمایی کاتای پاسیویک به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی هنگ‌کنگ رتبه سوم را در ارزیابی به دست آورده است، این ایرلاین همچنین بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات بیزینس کلاس انتخاب شده است.

در رده چهارم فهرست 10 شرکت هواپیمایی برتر دنیا، هواپیمایی کانتاس متعلق به استرالیا قرار دارد، این ایرلاین علاوه بر این به‌عنوان بهترین ارائه کننده خدمات صرف غذا شناخته شد.

هواپیمایی امارات جایگاه پنجم ارزیابی 10 شرکت برتر هواپیمایی جهان را به خود اختصاص داده، این ایرلاین بهترین ارائه کننده خدمات سرگرمی از راه فهرست متنوع خود در مانیتورهای سرگرمی، داشتن بازی‌های متعدد و بیش از 1800 کانال عرضه کننده فیلم و سریال شناخته شد.

۸ ایرلاین آسیایی در فهرست ۱۰ شرکت‌ هوایی برتر دنیا و جای خالی ایران

شرکت هواپیمایی سنگاپور با ویژگی اختصاص فضاهای بزرگ برای مسافران و همچنین فضایی برای قرار دادن وسایل جهت حفظ حریم شخصی مسافران به‌عنوان ششمین ایرلاین برتر دنیا معرفی شده است.

شرکت هواپیمایی تایلندی "اوا ایر" در رتبه هفتم و شرکت هواپیمایی آلمانی لوفتانزا به دلیل ارائه خدمات اینترنت در 90در صد زمان پرواز در رتبه هشتم قرار دارد.شرکت هواپیمایی آل نپون ژاپن در رتبه نهم در نهایت هواپیمایی بریتیش ایرویز نیز در رتبه دهم فهرست ارزیابی 10 شرکت‌ هواپیمایی بین‌المللی برتر دنیا قرار گرفتند.

در فهرست ایرلاین‌های برتر دنیا، نامی از ایرلاین‌های ایرانی به چشم نمی خورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 دی93، کدمطلب:606596، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین