پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۰۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: وضعیت افزایش مصرف برق در استان ایلام در مرحله بحرانی قرار دارد.
شعار سال: هادی شرخانی اظهار داشت: با توجه به میزان مصرف برقی که در استان وجود دارد وضعیت افزایش مصرف برق در استان در مرحله بحرانی است.
وی افزود: برای استان ایلام سهمیه 300 مگاوات تعریف شده که با خاموشی روبه‌رو نشویم ولی ما شاهد عدد جدید 340 هستیم که این خود یک رکورد است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام عنوان کرد: ما باید با وجود این بحران و آمار به سمت خاموشی زمانی و منطقه‌ای می‌رفتیم اما برای رفاه حال مردم به این سمت نرفتیم.
وی گفت: در استان ایلام مولدهای دیزلی با عمر بالای 50 سال را داریم که برای کاهش هزینه سراغ آن رفتیم تا مجبور به خاموشی نباشیم.
شیرخانی خاطرنشان کرد: متاسفانه در برخی ادارات در ساعات غیراداری و ساعت‌های تعطیل و حتی روزهای تعطیل شاهد روشن بودن سیستم‌های سرمایشی هستیم و این در حالی است که ما به مردم برای خاموشی لامپ اضافی گوشزد می‌کنیم ولی این ادارات این گونه عمل می‌کنند که اگر این روند را متوقف نکنند ما مجبور به اعلام اسامی این ادارات خواهیم بود.
وی تصریح کرد: لازم است که مردم و ادارات همکاری لازم را برای صرفه‌جویی در مصرف برق داشته باشند که با خاموشی روبه‌رو نشویم چرا که با روند مصرف برق خاموشی ممکن است.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 96 ، کد مطلب: 1459389:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین