پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۱۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌هایی جداگانه، آزادی کامل شهر موصل عراق را به فرماندهان و مسئولان عراقی تبریک گفت.

شعارسال: سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی آزادی کامل شهر موصل عراق و شکست داعش در این شهر طی چهار پیام جداگانه این پیروزی را به حیدرالعبادی نخست‌وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق، هادی العامری دبیرکل سازمان بدر و فرمانده حشدالشعبی، ژنرال عرفان المیالی وزیر دفاع ، ابومهدی المهندس قائم مقام فرمانده حشدالشعبی عراق و نیز ملت عراق تبریک گفت.

متن این پیام‌ها به این شرح است:

برادر ارجمند آقای حیدر العبادی

نخست‌وزیر و فرمانده محترم کل نیروهای مسلح عراق

سلام علیکم و رحمه‌الله

آزادی شهر مهم، راهبردی و تاریخی موصل را به جنابعالی و آحاد ملت، دولت و نیروهای مسلح و بسیج مردمی (حشدالشعبی) عراق تبریک عرض می‌نمایم. بی‌تردید این پیروزی بزرگ و سرنوشت‌ساز مرهون پشتیبانی مرجعیت و حمایت‌ها و هدایت‌های جنابعالی از حشدالشعبی و حماسه‌‌ آفرینی‌های نیروهای مسلح و بسیج مردمی عراق به عنوان تجلی وحدت و مقاومت ملی بوده و شکست و فروپاشی کامل تروریست‌های تکفیری در سرزمین عراق را مژده می‌دهد. به فضل الهی با تحکیم و گسترش مناسبات و ارتباطات بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق و هوشمند و اقتدار دولت و ملت امکان طمع‌ورزی‌های جدید از قدرت‌های سلطه‌گر فرامنطقه‌ای و دشمنان امت اسلامی سلب و نویدبخش استقرار امنیت پایداری و همه جانبه در آن کشور خواهد بود. سلامتی، سعادت و به‌روزی جنابعالی، ملت، دولت، مرجعیت و نیروهای مسلح و مدافع کشور اسلامی عراق را از درگاه خداوند خواستارم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر پاسدار محمد باقری

**

برادر ارجمند آقای هادی العامری

دبیرکل محترم سازمان بدر و فرمانده دلاور حشدالشعبی عراق

سلام علیکم و رحمه‌الله

آزادسازی موصل و پاک‌سازی این شهر مهم و راهبردی که حاصل وحدت و یکپارچگی ملی، پشتیبانی مرجعیت، هوشمندی دولتی و ملت و فداکارهایی تاریخ‌ساز نیروهای مسلح و بسیج مردمی (حشدالشعبی) عراق است را تبریک عرض می‌نمایم. این پیروزی بزرگ و افتخارآمیز که تجلی‌بخش جایگاه و نقش نیروهای مردمی عراق در شکست تروریست‌های تکفیری است لزوم حفظ و تقویت سازمان حشدالشعبی برای آینده عراق را مورد تأکید قرار می‌دهد. امید است با برچیده شدن بساط تروریست‌های تکفیری از سرزمین عراق و دیگر کشورهای اسلامی امنیت پایدار و فراگیر در منطقه مستقر و ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های دفاعی جهان اسلام بر حل مسئله فلسطین و نابودی دشمن مشترک یعنی رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی متمرکز گردد. سلامتی، عزت، سربلندی جنابعالی، دولت، ملت، مرجعیت و نیروهای مقاومت اسلامی عراق را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر پاسدار محمد باقری

**

بردار ارجمند ژنرال عرفان المیالی

وزیر محترم دفاع عراق

سلام علیکم و رحمه‌الله

آزادسازی موصل و پاک‌سازی این شهر مهم و راهبردی را به جنابعالی، دولت، ملت، مرجعیت و آحاد نیروهای مسلح و حشدالشعبی کشور اسلامی عراق تبریک عرض می‌نمایم. این پیروزی بزرگ و افتخار‌آمیز نشان داد عزم و اراده راسخ ملت عراق در مقابله با فتنه تروریست‌های تکفیری و خنثی‌سازی توطئه مشترک عراق، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه که با نقش‌آفرینی مرجعیت و هم‌افزایی نیروهای مسلح و بسیج مردمی (حشدالشعبی) آن کشور تجلی معنادار و الهام‌بخشی یافته قادر است تروریسم در سرزمین مقدس عراق را ریشه‌کن سازد. به فضل الهی با شکست نهایی توطئه قدرت‌های استکباری در راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و تروریستی در منطقه امنیت پایدار در عراق مستقر و مسیر پیشرفت و تعالی آن کشور هموارتر از گذشته گردد. با آرزوی ارتقای مناسبات و تحکیم ارتباطات فی‌مابین نیروهای مسلح دو کشور سلامتی، سعادت و به‌روزی جنابعالی و آحاد ملت و دولت عراق را از درگاه احدیت طلب می‌کند.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر پاسدار محمد باقری

**

برادر ارجمند ابومهدی المهندس

قائم مقام فرماندهی حشدالشعبی عراق

سلام علیکم و رحمه‌الله

آزادسازی شهر راهبردی شهر موصل که ره‌آورد وحدت ملی، حمایت مرجعیت، همت جهادی دولت و ملت و حماسه‌آفرینی‌های مسلح و حشدالشعبی عراق است را تبریک عرض می‌نمایم. حلاوت این پیروزی تاریخی و بزرگ که نویدبخش محو فتنه تروریست‌های تکفیری و استقرار امنیت پایدار در سرزمین عراق است اهمیت تقویت سازمان حشدالشعبی و نقش‌آفرینی‌های آن در آینده کشور را یادآور می‌شود. سلامتی، سربلندی و شادکامی جنابعالی و آحاد ملت و دولت عراق و نیروهای مسلح مقتدر و حشدالشعبی شجاع این کشور را از درگاه خدای سبحان خواستارم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر پاسدار محمد باقری

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18تیر1396، کدخبر: 13960418002091: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین