پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۳۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: آسیب‌های اجتماعی در چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر استان ها کاهش یافته است.

شعار سال: فاطمه دوستی ظهر دوشنبه در جلسه کارگروه بانوان و خانواده با اشاره به لزوم تدوین سند آموزشی سواد رسانه‌ای در استان، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی چهارمحال و بختیاری نسبت به دیگر استان های کشور کمتر می‌باشد اما لازم است در راستای کاهش آسیب های اجتماعی سندی تدوین شود که به این حوزه اعتبارات قابل قبولی اختصاص پیدا کرده است.

وی در ادامه گفت: ارتباطات غیراخلاقی که از طریق شبکه های اجتماعی بین افراد برقرار می شود آسیب های جدی به همراه دارد و می توانند زمینه هایی را برای ایجاد برخی از فساد های اجتماعی به وجود آورد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: استفاده بیش از حد از اینترنت، سبب وابستگی شدید روانی و فکری می‌شود با ورود اینترنت نهاد خانواده ها، بین والدین، معلمان و دانش آموزان جدایی فکری و عاطفی به وجود می آید و همچنین درصد بالایی از نوجوانان و جوانان از اینترنت برای فعالیت های بیهوده استفاده می کنند.

دوستی عنوان کرد: ارتباطات سالم در فضای مجازی و لزوم هوشیاری جوانان و خانواده ها نسبت به آسیب های فضای سایبری یکی از اولویت های مهم است و همچنین برای جلوگیری از هم پاشیدگی خانواده ها، والدین باید نسبت به فناوری نوین آگاه باشند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 20 تیر 1396، کد مطلب: 4027509:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین