پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۱۷۲
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰
مدیر مرکز آموزشی درمانی پژوهشی فاطمیه همدان از كسب امتياز درجه يك براساس استانداردهاي ملي اعتبار‌بخشي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي خبر داد.

شعار سالزهره آب‌آب‌زاده با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی پژوهشی فاطمیه بر مبنای شاخص‌های اعتبار بخشی رتبه درجه یک کشوری را کسب کرد، اظهار کرد: اعتباربخشی بیمارستان‌ها به صورت سالانه بر اساس استانداردهای کشوری توسط کارشناسان خبره وزارتخانه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ارتقای خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای فرایندهای ارائه خدمات به استانداردهای ملی اعتباربخشی از اهداف بیمارستان است، گفت: از معیار این اعتباربخشی تجهیزات و امکانات موجود در بیمارستان‌ها، تکریم ارباب رجوع و سطح علمی ارائه خدمات آموزشی و بالینی به مراجعین بیمارستان است.

مدیر مرکز آموزشی درمانی پژوهشی فاطمیه همدان اضافه کرد: این ارزیابی‌ها از سوی کارشناسان و بازرسان اعزامی از سوی وزارت بهداشت، امسال به مدت سه روز با کنترل تمام چک لیست‌ها صورت گرفت و تجزیه و تحلیل شاخص‌ها در وزارت خانه انجام شد که با کسب امتیازهای لازم حدنصاب رتبه یک را کسب کردیم.

وی یادآور شد: کسب رتبه درجه یک کشوری در اعتبار‌بخشی با همت جمعی تمام کارکنان تلاشگر و دلسوز این مجموعه بوده که توانستیم در ارتقا و احیای این بیمارستان بکوشیم.

آب‌آب‌زاده از همه کارکنانی که برای ارتقای کیفیت خدمات ایمنی و جلب رضایت‌مندی بیماران قدم برداشتند، تقدیر و تشکر کرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26 تیر 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۴۲۶۰۰۰۵۹۶:www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین