پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر دو هزار میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران، دیون و بدهی املاک شهرداری پرداخت شده است.

شعار سال : قدرت گودرزی با بیان اینکه فرایند پرداخت مطالبات و دیون شهرداری تهران همچنان ادامه دارد و هر ماه در این حوزه پرداختی‌هایی ثبت می‌شود، گفت: دیون شامل مواردی است که در زمان خود پرداخت نشده و به تعویق افتاده و نیز هزینه‌های فاقد اعتبار است.

وی با تکذیب شایعاتی مبنی بر بدهی 10 هزار میلیارد تومانی شهرداری به پیمانکاران، در عین حال از ذکر رقم این بدهی خودداری کرد و گفت: این رقم تا زمانی که اسناد به تأیید حسابرسی برسد متغیر است و اعلام زودهنگام آن ذهنیت ایجاد می‌کند.

گودرزی با بیان اینکه شهرداری تهران پرداخت دیون شهروندان و مطالبات پیمانکاران را جزو وظایف اصلی خود می‌داند، خاطرنشان کرد: دیون سال 1393 نیز پس از بررسی کارشناسی و با تأیید اداره کل حسابرسی پرداخت خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ نشرخبر : 06 دی 1394 کد مطلب : 954798 www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین