پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه پیمانکاران بازوان اجرایی دولت در توسعه و سازندگی هستند و باید مطالبات آن‌ها پرداخت شود، گفت: مدیران در پرداخت مطالبات پیمانکاران جواب قانع‌کننده بدهند.

شعارسال : جبار کیانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از سال‌های گذشته تاکنون پیمانکاران مطالبات زیادی از دولت دارند، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد هم پیمانکاران مطالبات زیادی از دستگاه‌های اجرایی دارند و از سال‌های گذشته مطالباتی هست که تاکنون پرداخت نشده است.

وی توسعه زیرساخت‌های استان را در سال‌های اخیر مرهون اقدامات پیمانکارانی دانست که گاه با دست خالی وارد میدان عمل شده‌اند.

این مسئول بیان کرد: اما مشکل بزرگی که وجود دارد به جواب برخی مدیران برمی‌گردد که در پاسخ به پیگیری مطالبات پیمانکاران جواب قانع‌کننده‌ای نمی‌دهند.

وی افزود: برخی از مدیران به جای پاسخگویی به پیمانکارانی که مبالغ زیادی از دستگاه‌ها طلب دارند از جملاتی همچون «به من چه ربطی دارد» استفاده می‌کنند و مطالبات را مربوط به زمان گذشته می‌دانند.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج گفت: یکی از راه‌های پرداخت مطالبات پیمانکاران در اختیار قرار دادن اوراق و اسناد خزانه است که پیمانکاران باید گاه تا 20 درصد زیر قیمت آن‌ها را بفروشند.

وی در ادامه با انتقاد از این رویه که برخی مدیران در پرداخت مطالبات پیمانکاران در پیش گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: پیمانکاران حتی خانه و زندگی خود را برای رونق پروژه‌ها فروخته‌اند لذا بیان چنین جملاتی در پاسخ به مطالبات پیمانکاران زیبنده نیست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار سه شنبه 22 دی 1394 ، کد مطلب :13941022001430 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
0
0
وقتی قراردادها ترکمن چای و یک طرفه هست. انتظار دارید که غیر از این اتفاق بیفتد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین