پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
رئیس مرکز اورژانس کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر تیراندازی هوایی در مراسم خاکسپاری در یاسوج هشت نفر دچار برق‌گرفتگی شدند. تیراندازی هوایی از سنت‌های این منطقه است.
شعارسال: جلال پوران فرد در جمع خبرنگاران افزود: این حادثه در محل قبرستان روستای تنگاری از توابع یاسوج و به هنگام مراسم خاکسپاری رخ داد و در این حادثه تیراندازی هوایی باعث پاره شدن سیم‌های برق و افتادن کابل‌ها روی سر عزاداران شد.

وی اظهار داشت: براثر این حادثه هشت مرد دچار برق گرفتگی شدند که توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ و خودروهای شخصی به بیمارستان‌های امام سجاد (ع) و شهید بهشتی یاسوج انتقال یافته و تحت مداوا قرار گرفتند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان افزود: تیراندازی در مراسم عروسی و عزا در استان کهگیلویه و بویراحمد که از آیین‌های سنتی این منطقه است بارها منجر به وقوع حوادث ناگوار شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی استان کرمان (هلیل)، تاریخ سه شنبه 6 بهمن 1394، کد مطلب:12679، www.halil.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین