پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۳۱
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
حجت الاسلام معصومی لاری گفت: مهندسی فرهنگی قوه قضاییه در حال تدوین است، هسته های جهادی فرهنگی فعال خواهد شد و شش فعالیت در دستور کار هسته ها قرار می گیرد.

شعار سال:به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام سید محمد مسعود معصومی لاری در مراسم تودیع و معارفه معاونان سابق و جدید فرهنگی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: فعالیتهای قرآنی، خانواده، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، عفاف و حجاب و اخلاق در این فعالیت های جنبه عملی پیدا می کند.

معاون دینی و سازمانی قوه قضائیه اظهار کرد: طرح تشکیل مراکز خانواده را در دستور کار داریم و مرکز مشاوره خانواده قوه قضائیه به منظور مشاوره فرزندان کارکنان در این استان فعال می شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مزارعی گفت: محوری ترین اصلی که انسان را در تمام زمینه ها یاری می کند پرداختن به دین و ایمان وتقوای الهی است، اگر انسان در زندگی خدا را محور قرار دهد زندگی اش تغییر می کند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: تدبیر و ابتکار ریاست معظم قوه قضاییه برای ایجاد معاونت فرهنگی خلأ فرهنگی را پر کرده است و امروز این حوزه در دستگاه قضایی استان معاونتی فعال، پیگیر و موثر است و رسالتش این است که ما را به سوی خدا سوق دهد.

رئیس شورای قضایی استان بیان کرد: با وجود استقبال بهترین انسانها در دستگاه قضایی، همه انسانها نیاز به تذکر دارند و سوق دادن به سوی معنویات یکی از اهم برنامه های فرهنگی است.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ارتقای سطح فرهنگ دستگاه قضایی این استان به منظور معرفی این نهاد به عنوان یک الگوی فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام غلامرضا مزارعی در ادامه افزود: محوری ترین اصلی که انسان را در همه زمینه ها برای رسیدن به هدف یاری می کند ایمان و تقوای الهی است.

وی بیان کرد: اگر کسانی که مسئولیتی را عهده دار می شوند با این دیدگاه که گره ای از کار مردم باز کنند به مسئولیت خود جهت عبادی دهند مصداق ایمان و تقوی است. ایمان و تقوی به تنهایی محصور در مسجد کافی نیست اما لازمه ایمان و تقوی اینست که انسان خادم مردم و بندگان خدا باشد.

در این مراسم از خدمات سید محمدابراهیم ساجدی معاون سابق فرهنگی دادگستری استان تقدیر و سید یدالله تقوی رییس شعبه چهارم تجدیدنظر استان با حفظ سمت به عنوان معاون جدید فرهنگی دادگستری استان معرفی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان,تاریخ انتشار 18 دی 1394,کد مطلب: 119083 www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین