پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۸۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های هفته قران و عترت گفت: ٨ جشنواره فرهنگی و هنری قرآن در این استان برگزار می‌شود.

شعار سال: رضا دهبانی‌‌پور اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ ریزی‌های انجام شده ویژه برنامه‌های مختلف هفته قرآن و عترت از ٢ الی ٩ اسفند‌ماه امسال برای اولین بار در این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره ضرورت تبیین مبانی قرآن، شخصیت ائمه و نگاه‌های دینی در جامعه دینی، عنوان کرد: این مهم جزو وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و هیچ گونه قصوری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

دهبانی‌پور با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت این فرصت را به شهرستان‌ها می‌دهد تا ظرفیت‌های مختلف قرآنی و فرهنگی خود را شکوفا کنند، اضافه کرد: همچنین هنرمندان در عرصه‌های مختلف قرآنی درگیر کار و فعالیت می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: جشنواره شعر و داستان در گچساران، پایان‌نامه‌های علوم قرآنی در بهمئی، جشنواره نمایشگاه هنرهای تجسمی و تئا‌تر صحنه‌ای در بویراحمد، آوا و نغمات آئینی (تواشیح و ابتهال) در دنا، خوشنویسی در باشت، عکس قرآنی در لنده، تئا‌تر خیابانی در دهدشت و نقاشی و نقاشی خط در چرام را از برنامه‌های اجرایی جشنواره قرآن و عترت در این استان است.

دهبانی‌پور ادامه داد: برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی، کارگاه علمی و آموزشی، تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، اهدای 2 هزار جلد قرآن به دستگاه‌های فرهنگی، فعالان قرآنی و مؤسسات و همچنین اختتامیه نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بیی شده در هفته قران و عترت است.

وی با اشاره به اختصاص اعتبار مطلوب برای هفته قرآن و عترت، تصریح کرد: برگزاری برنامه‌های این هفته به طور حتم تاثیر خوبی در فضای قرآنی استان ایجاد می‌کند.

دهبانی‌پور تاکید کرد: از این خبرگزاری‌ها و رسانه های مختلف خبری استان انتظار داریم در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته قرآن و عترت ما را یاری دهند، چراکه تبلیغ کار، مخاطب را بیشتر می‌کند و سبب دلگرمی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 24آذر 96، کدمطلب:1599719، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین