پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۰۶۳
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
دانش آموزان و فرهنگیان این استان امسال در مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و قرآنی کشور 150 رتبه برتر کسب کردند.

شعار سال: دانش آموزان و فرهنگیان این استان امسال در مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و قرآنی کشور 150 رتبه برتر کسب کردند.

هادی زارع پور افزود: وجود سه رتبه تک رقمی که یکی از آنها جزء 10 نفر اول رشته تجربی کشور بود و کسب 257 رتبه زیر یک هزار در کنکور سراسری از مهمترین موفقیت‌های دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری بوده است.

وی ابراز داشت: کسب 12 رتبه ملی از سوی دختران و پسران دانش آموز در سی و پنجمین دوره مسابقات ملی قرآن و عترت از دیگر موفقیت‌های دانش آموزان این استان در سال جاری بوده است.
وی اظهار کرد: جشن تجلیل از دانش آموزان برتر کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات ملی آذر ماه امسال با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش بودن بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان این استان بتوانند موفقیت‌های چشمگیرتری در سطح ملی کسب کنند.
کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 140 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 27 شهریور 96، کدمطلب: 82668318 ، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین