پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۸۹۵۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
ثبت نام در بیست و چهارمین جشنواره «قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» تا بیستم فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

شعار سال : اسماعیل زاده‌، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: این جشنواره در هفت بخش شامل آوایی، معارف قرآنی، پژوهشی، فناوری، ادبی، هنری، تیمی و ۴۷ رشته ویژه اساتید، دانشجویان و کارکنان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره دارای امتیاز فرهنگی، آموزشی و معارفی برای اساتید، کارکنان و دانشجویان است و علاقه مندان می‌توانند تا بیستم فروردین ماه ۹۸ با مراجعه به سایت quran.behdasht.gov.ir در جشنواره نام نویسی کنند. آزمون دانشگاهی بخش معارفی ۲۷ فروردین و بخش آوایی در اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه قرآن و عترت (ع)، دو ودیعه گران‌بهای رسول خاتم (ص) بوده و شرط بهره‌مندی از هدایت و دوری از گمراهی و رسیدن به مدینه فاضله دنیوی و بهشت اخروی، تمسّک به این دو است خاطر نشان کرد: در جامعه اسلامی بر همگان لازم است که در توسعه فرهنگ اسلامی منطبق با شاخصه‌های قرآن و عترت (ع) بکوشند.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو ،تاریخ انتشار:26بهمن 1397 ،کد خبر:746075،snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین