پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۵۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه با وجود تعطیلات نوروز بیش از 1000 نفر برای برپایی به موقع نمایشگاه بین‌المللی کتاب در حال فعالیت هستند، گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه نیز در سال جاری تشکیل شده است.
شعارسال: قدرت گودرزی با اشاره به اینکه مدیریت شهری پایتخت بارها اعلام کرده که هیچ نگرانی برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب در مجوعه شهرآفتاب ندارد، افزود: جلسه در هفته اول سال 95 با مسولان اداره برق برگزار شد و خوشبختانه بحث برق رسانی و تشکیل شبکه برق نمایشگاه هم به اتمام رسید و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی با بیان اینکه با جدیت پیگیر خدمات‌رسانی هرچه بهتر و مناسب ناوگان حمل ونقل عمومی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب هستیم، تصریح کرد: اقدامات بسیار قابل توجهی نیز به منظور تجهیز ایستگاه شهرآفتاب در حال انجام است و انشالله ایستگاه مترو شهرآفتاب نیز در موعد مقرر برای خدمات رسانی به هموطنان به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شهرنوشت، گودرزی با اشاره به اینکه برای انتقال بازدیدکنندگان از نمایشگاه و ایجاد امکانات رفاهی برای غرفه داران نیز نگرانی نداریم، ادامه داد: هم اکنون با آغاز سال جدید نیز با جدیت مشغول انجام امور زیربنایی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرآفتاب هستیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ دوشنبه 9 فروردین 1395، کد مطلب: 95010901785، www.isna.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین