پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۲۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
دبیرکل‌جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اینکه با توجه به آرای رییسی، آیا او می‌تواند محور اصولگرایان قرار گیرد، گفت: خیر آرای آقای رییسی اگر بخواهد تحلیل شود باید ببینیم چه مقدار از این آراء برای شخص خود او است.

شعار سال: محمدرضا باهنر درمورد اینکه رییسی بیان کرده انتظار بی‌اخلاقی از روحانی در دوران انتخابات نداشته است، گفت: قبلا هم به همه طرف‌های موضوع پرداخته‌ام و نظرم این است که آقای روحانی در صحبت‌های خود نباید به سپاه و دیگران تیکه بیاندازد و از آن طرف هم شخصیت متینی مانند آقای محسنی اژه‌ای که قاضی موثر و فعالی است، نباید در نماز جمعه در این برهه بنی‌صدر را تحلیل کند.

او افزود: با این اشارات در نماز جمعه همه ذهنشان متوجه رییس‌جمهور مسقر می‌شود و این هم خوب نیست و هر دو طرف باید رعایت کنند تا فضای جامعه ملتهب نشود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره اینکه باتوجه به آرای رییسی، آیا او می‌تواند محور اصولگرایان قرار گیرد، گفت: خیر، آرای آقای رییسی اگر بخواهد تحلیل شود باید ببینیم چه مقدار از آراء برای شخص خود او است، لذا خیلی از عوامل در این آرا دخیل است.

باهنر تاکیدکرد: باید روی این مساله که رییسی بتواند جایگزین یک چهره کاریزمای اصولگرایان شود بحث و تبادل‌نظر صورت گیرد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1394، کد مطلب: 512150:www. ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین