پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۳۴
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
­ارتش آمریکا ساخت سومین پایگاه هوایی غیرقانونی خود در شمال سوریه را آغاز کرد. شبکه "کردست" منطقه عراق از آغاز ساخت سومین پایگاه هوایی ارتش آمریکا در مناطق شمالی سوریه خبر داد.
شعارسال: شبکه "کردست" منطقه عراق از آغاز ساخت سومین پایگاه هوایی ارتش آمریکا در مناطق شمالی سوریه خبر داد. بنابر این گزارش، پایگاه مذکور در منطقه مابین«تل تمر و تل البیدر» واقع در 40 کیلومتری غرب شهر حسکه سوریه در حال احداث بوده و هدف از ساخت آن گسترش پشتیبانی نظامی از عملیات نیروهای تجزیه طلب در استانهای شمالی سوریه عنوان شده است .

پایگاه مذکور سومین پایگاه هوایی ارتش آمریکا در شمال سوریه پس از پایگاه های «الرمیلان (شمال شرق حسکه نزدیک مرز با استان کردستان عراق) و عین العرب (کوبانی)» خواهد بود. کارشناسان معتقدند برخلاف ادعاهای آمریکا مبنی بر مبارزه با داعش در سوریه و عراق تنها هدف از حضور غیرقانونی ارتش این کشور در منطقه تشدید و ادامه بحران سازی پس از شکست گروه های تروریستی تکفیری داعش، ارتش آزاد و القاعده در ایفای نقش در پازل طراحی شده از سوی آمریکا برای تجزیه منطقه و سیطره بر منابع نفتی و گازی عراق و سوریه می باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 25 تیر 1396، کدخبر: 6166940، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین