پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۰۳
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
تجربه نشان داده اکثر سرقت‌هایی که توسط سارقان صورت می‌گیرد به دلیل سهل انگاری و رعایت نکردن نکات ایمنی از سوی افراد است، این نکته برای شهروندان در این ایام که فصل مسافرت است، ضروری است که به هنگام جابه‌جایی وجوه نقد ضمن مراقبت کامل از وسایل همراه خود هشدا‌ر های لازم را رعایت و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

شعار سال: شهروندان و مسافران تابستانی به منظور پیشگیری و جلوگیری از هرگونه سرقت کیف و کیف قاپی در این ایام از سال، به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

1- تا حد امکان به جای استفاده از وجوه نقد از کارت‌های الکترونیکی بانکی، چک‌های تضمینی رمزدار و مسافرتی استفاده کنند.

2- هنگام دریافت پول از بانک حرکات اطرافیان خود را در داخل و خارج بانک، مخصوصا راکبین موتورسیکلت‌ها دقیقا زیر نظر بگیرند.

3- برای حمل پول نقد حتما از اتومبیل استفاده نموده از پیاده روی بپرهیزید.

4- معمولا کیف قاپ‌ها در اطراف بانک‌ها، دفترخانه‌ها، بنگاه‌ها، مراکز خرید و نقاط خلوت کمین می‌کنند، بنابراین هنگام دریافت و حمل پول در چنین اماکنی مراقبت بیشتری از کیف خود به عمل آورید.

5- هرگز وجوه نقد و اشیاء گران قیمت خود را با کیسه‌های نایلونی روشن یا ساک‌های غیراستاندارد حمل نکنید.

6- به هیچ وجه محتویات داخل کیف خود را در معرض دید افراد ناشناس قرار ندهید.

7- کیف خود را با دستی که مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کرده و از حرکت در سطح خیابان جدا بپرهیزید.

8- چنانچه به عللی مجبور به حمل پول نقد با کیف هستید حتما از کیفی استفاده کنید که دارای دسته محکمی باشد.

9- به هنگام سوار شدن در اتوبوس‌های شهری و در اماکن شلوغ به جای گرفتن بند کیف، دهانه آن را در دست بگیرید و حتی الامکان کیف را در مقابل سینه خود نگهداری کنید.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت سلامت نیوز، تاریخ انتشار 28 تیر 96 ، کد مطلب: 218552:www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین