پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۹۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
فرماندار قوچان با رد لغو کنسرت شهرام ناظری در این شهرستان گفت: اکنون هیچ نامه و یا دستوری از فرد و یا مدیر صاحب نظر مبنی بر مخالفت و یا لغو این کنسرت ‌مشاهده نکرده‌ام.

شعار سال: علیرضا قامتی عصر امروز در نشست خبری خود در محل فرمانداری این شهرستان در جمع خبرنگاران با رد لغو کنسرتشهرام ناظری در این شهرستان اظهار داشت: موضوع لغوکنسرت موسیقیشهرام ناظری که در چند روز اخیر در سطح رسانه‌ها مطرح شدهاین گونه نبودهو بنده تاکنون هیچ نامه و یا دستوریاز فرد و یا مدیر صاحب نظر مبنی بر مخالفت و یا لغو این کنسرت در شهرستانقوچان مشاهده نکرده‌ام.

رئیس شورای اداری شهرستان قوچان تاکید کرد: طبققانون در زمان اجرا اختلاف‌هایی در بین مجموعه‌های مختلف شهرستانو برنامه‌ریزان اجرای کنسرت و سایر متولیان به وجود آمده بود که در نهایت منجر بهبرگزار نشدن این کنسرت در قوچان شد.

قامتی با اشاره به جلسه خود با دادستان این شهرستان افزود:به دلیل مرخصی و عدم حضور در شهرستان به محض ورود به شهرستانجلسه‌ای با دادستانقوچان داشتم، برخی از مسئولاندغدغه‌هاییرا در این زمینه مطرح کرده‌اند که باید در نظر گرفته شود،در این جلسه و بنا به قول مساعد برگزارکنندگان کنسرت شهرام ناظری قرار است حداکثر تا هفته آیندهاین کنسرت مجدداٌ در این شهرستان برگزار شود.

فرماندار قوچان در مورد زمان و مکان برگزاری این کنسرت افزود: زمان برگزاری منوط بههماهنگی برگزارکنندگان کنسرت با مسئولان شهرستانی است امادر مورد مکان برگزاری آن با در نظر گفتن شرایط موجود بعدا تصمیم گیری خواهد شد تا در فضای مناسب این کنسرت مجددا برگزار شود.

وی در مورد قبول برگزاری مجدد کنسرت از طرف متولیان آن خاطرنشان کرد: شهرستان قوچان دارای فرهنگ غنیو پرافتخار استو توان مدیریتی مجموعه‌های مختلف شهرستان قوچان از نظر انتظامی، امنیتی، قضایی بالا است و آمادهبرگزاری این گونه کنسرت‌ها را به بهترینوجه داریم.

قامتی در پاسخ به این سوال مبنی بر علل تاخیر در ساخت مزار شهدای گمنام این شهرستان بیان داشت: متاسفانه به رغم تلاش‌های انجام شده،روند ساخت این پروژهبا تاخیرروبه‌رو شدهو بخشی از بتن‌ریزی‌هایانجام شده تخریب شده،ما نیز از پیمانکارگلایه مند هستیم لذا با برنامه‌ریزی وهماهنگیانجام شده با پیمانکارقرار است روند ساخت آن در قالب چند تیم پیگیری شود.

فرماندار قوچاندر پایان با اشاره به وجود مشکلاتی در پروژه استادیوم ورزشی شهرستانکه در چند ماه گذشته افتتاح شدهاست افزود: این استادیومدر سطح ملیتحویل گرفته شده امابه دلیل برخیاز مشکلات، امکان بهره برداریبهینه از آن در حال حاضر وجود ندارد لذا مشکلات موجود ازجمله در بحث باد و هزینه نگهداری و غیره در حال پیگیری توسط مسئولان مربوطه است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 1479839:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین