پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
سیلوی 12 هزار تنی شهرستان ملکان پس از گذشت 12 سال از کلنگ‌زنی افتتاح شد.

شعار سال: مدیرکل تعاون روستایی استان در مراسم افتتاح این سیلو گفت: خریداری گندم در کمترین مسافت از کشاورزان از سیاست‌های سازمان تعاون روستایی است.

حسین غفاری بر لزوم استفاده از فرصت‌سازی در اجرای پروژه‌های کشاورزی تاکید کرد و افزود: فرصت‌سازی در اجرای پروژه‌ها به اجرای به موقع و بهره وری بیشتر و نتیجه گرفتن بیشتر از سرمایه در پروژه ها کمک می کند.


وی اظهارکرد: این امر باید به عنوان کلید واژه و سرمشق در کارها باشد تا در مدت زمان کمتر پروژه‌ها تکمیل شده و با کمترین هزینه بیشترین کار با بهره وری بالا انجام شود.


وی
با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» خواستار تحقق منویات رهبری شد و افزود: واقعیت این است که سرمایه گذاری در شهرستان‌ها به لحاظ کمک در اشتغال‌زایی حرف اول را می‌زند.

وی سیاست تعاون روستایی را خرید گندم تازه عنوان کرد و گفت: در همین راستا بخشنامه شده تا منبعد گندم تنها از طریق شوراهای روستاها به نمایندگی از طرف کشاورزان خریداری خواهد شد.


مدیرکل تعاون روستایی استان بر احداث کارخانه آرد و صنایع وابسته در شهرستان ملکان به لحاظ کشت و گندم تاکید کرد و ادامه داد: وقتی زنجیره تولید کامل شود ارزش افزوده آن به جیب کشاورزان می رود.


وی از احداث دومین مجتمع گلخانه‌ای استان در ملکان خبر داد و اظهار کرد: این مجتمع به اشتغال‌زایی و توسعه شهرستان منجر خواهد شد.


نماینده مردم ملکان نیز در این مراسم به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: دولت توان ورود در پروژه‌ها به لحاظ کمبود بودجه ندارد؛ چرا که تنها درصد بودجه و اعتبارات دولتی به پروژه ها و 90 درصد به هزینه های جاری اختصاص می‌یابد.


سلمان خدادادی از حمایت دستگاه های دولتی ملکان جهت حمایت از سرمایه گذاران در این شهرستان خبر داد و گفت: در سرمایه گذاری واحدهای تولیدی افراد بومی ملکان اولویت دارند.


خدادادی در ادامه از افراد قلم بدست و اصحاب رسانه نیز انتقاد کرد و گفت: در نوشتن انتقاد و نقد کارها و خدمات انجام شده انصاف را رعایت کنید.


علیوند، مدیرجهاد کشاورزی ملکان هم در این مراسم از کشت نواری گندم در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت دریاچه ارومیه در آینده کشت گندم جایگزین کشت صیفی جات خواهد شد.


گفتنی است، عملیات اجرایی سیلوی 12 هزار تنی ملکان در سال 85 در سه هکتار زمین آغاز و در سال 90 تکمیل شده بود.

این سیلو اوایل سال جاری به مبلغ 36 میلیارد ریال به شرکت 922 سنبل ملکان واگذار شده است و 24 نفر به طور مستقیم در این مرکز مشغول کار خواهند شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا(استان آذربایجان شرقی) ، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کد مطلب: 965-1590-5:www.tabriz.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین